Carson 1:10

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
scorpio

Te snel geoordeeld?

Bericht door scorpio »

Hallo,

nog even een reactie: Carson is van orgine een RC bouwer, maar ze bouwen ook modellen in OP12 en OP10. Nu lees ik overal dat je "veel plastic" koopt en dat er niets open zou kunnen. Ik heb hier een 4-tal Carsons staan en er gaat wel degelijk een deur open. Oké, ik ga niet roepen dat het onder de 'creme-de-la-creme' van de modelauto industrie hoort, maar voor het geld zijn het gewoon bijzonder geinige modellen. En wie ze ziet zal het beamen, gezien de redelijke verkoop. En niet zelden worden ze alleen gekocht voor de kap, die dan op een RC model gebouwd wordt! Het is dus niet alleen maar negativiteit.
tom

Bericht door tom »

Nee hoor, die TT ziet er echt heel aardig uit (al valt het erg op in die schaal dat het instrumentenpaneel een cheapo sticker is). Er kan niets open en hij is wel duidelijk van plastic, maar de vorm is correct.

Hij is er inderdaad ook als R/C.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Ben ook blij en tevreden met m'n Astra :D
Alleen de decals waren niks... zonder is ook veel mooier 8)
scorpio schreef: Ik heb hier een 4-tal Carsons staan en er gaat wel...
Plaats eens wat foto's... :thump_up:
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Wie weet overigens waar je voor Carson nieuwe decalsets kunt halen?
Is niet voor mij... maar een kennis zoek ze voor zijn Carson Astra Reuter.
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Ze hebben ook van die trucks op die manier. Wel aardig. Ik denk dat robuust het juiste woord is, want aangezien ze in feite modellen zijn die vor de RC gemaakt zijn moeten ze tegen een stootje kunnen...
Gesloten