Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Was vandaag op zolder alles wat aan't ordenen kwam ik deze nog eens tegen in één van m'n dozen. En daar hier nogal wat Shumacher en kartfans op het forum zijn wou ik jullie deze niet onthouden.
Het betreft de kart van Michael Shumacher in z'n beginperiode van Minichamps uitgebracht op 1/43 (wel zeer klein om te fotograferen )
Eveneens mijn doos met Ford Formule 1's uitgehaald , zal de foto's in loop van volgende week posten.
Gisteren pakketje van de post gearriveerd
Het betreft hier het prototype 2005 van de Ford Shelby Cobra GT500 (Concept)
op 1/18 van Shelby Collectibles.
De huidige produktieversie vertoont niet al teveel verschillen met dit prototype , enkel de velgen en de luchtinlaten op de motorkap werden gewijzigd.
Prima kleuren combinatie, maar vind hem net als de oude Eleanor niet fantastisch om eerlijk te zijn SC mag zijn kwaliteit zeker nog gaan verbeteren in de toekomst
Alleen vind ik dat je nogal veel voor zon ding moet betalen,
en dat de kwaliteit eigenlijk helemaal niet goed is
(Zie ze op MP voor 49,95,- staan)
Nou dan had ik toch de AA genomen
Inderdaad Sjefske , de AA is wel beter afgewerkt maar heeft de bal hier volledig misgeslagen door er de produktietype velgen onder te zetten en daarom voor deze Shelby Collectible versie geopteerd.Zag onlangs op het forum dat AA nu ook het produktietype gaat uitbrengen en dan zal de AA er wel komen.(hopelijk met de juiste velgen)