Montezemolo

Fruitcake schreef:Mooie kasten met dat donkere hout![]()
Word wel is tijd voor een nieuwe TV
Zal even een PB sturen zodra ik ze gemaakt en gepost hebTom_Aston-Martin schreef:prachtige wiesmanns!!!![]()
![]()
Wil je misschien eens wat meer foto's maken van de babyblauwe wiesmann GT?
Ik heb inderdaad het een en ander van de hand gedaan. Ik heb zowel de normale als de chase blues mobilegeneral_lee schreef:zeer knappe verzameling...vooral de Bond-verzameling![]()
Is dat de chase(chrome) Blues Brothers dodge? Welke filmauto's heb je nu nog, aangezien je er een paar hebt verkocht?
Full HD LCDtje?Ricardo schreef:Fruitcake schreef:Mooie kasten met dat donkere hout![]()
Word wel is tijd voor een nieuwe TVStaat in de planning, alleen Sony moet hem nog even op de markt brengen hier in Nederland
Uiteraard de KDL-32E4050 om precies te zijn. 81 cm omdat de afstand tot de bank niet erg groot is. Gekozen omdat vooral de vormgeving van dit toestelFruitcake schreef: Full HD LCDtje?
Om dan nog ff verder off-topic te gaan, Full HD bij 81 CM is weggegooid geld, of je moet er maar een meter vanaf zittenRicardo schreef:Uiteraard de KDL-32E4050 om precies te zijn. 81 cm omdat de afstand tot de bank niet erg groot is. Gekozen omdat vooral de vormgeving van dit toestelFruitcake schreef: Full HD LCDtje?is.
Net een schilderij, de buitenste rand is zelfs met hout afgewerkt
Veel meer dan een meter is het ook nietFruitcake schreef:
Om dan nog ff verder off-topic te gaan, Full HD bij 81 CM is weggegooid geld, of je moet er maar een meter vanaf zitten
En hout bij een LCD tvdacht dat we eindelijk van houten TV kasten afwaren
Kyoshofan schreef:Mooi overzicht![]()
![]()
En die Bentleys![]()
![]()
NEEE, je hebt de fapfapmobiel verkocht, nu ben ik de enige met dat ding![]()
![]()
Denk dat ik hem binnekort ook maar verkoop