Onze thuissituatie - het eindpunt, 10 februari 2010
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Re: Onze thuissituatie - hoe het nu is
Inderdaad fijn om te lezen dat het al ietwat beter gaat. Maar nog altijd veel sterkte toegewenst 

- Jeroen 1:18
Fijn dat het weer iets beter gaat!
Ik hoop dat alles snel weer helemaal goed komt!
Ik hoop dat alles snel weer helemaal goed komt!

Nieuw: BMW 328i 1/18 UT-Models
Nieuw: Smart Fortwo 1/18 Minichamps
Nieuw: BMW 120i 1/18 Kyosho
Nieuw: Smart Fortwo 1/18 Minichamps
Nieuw: BMW 120i 1/18 Kyosho
- Jaap
- Contacteer:
Vorige week dinsdag is dus het stilleggen van de zenuw gebeurt, maar nog niet echt verbetering, eigenlijk word de pijn erger.
Zaterdag op zondag nacht heeft hij waarschijnlijk wat te veel medicijnen binnen gekregen, en was hij wat warrig. Weer naar het ziekenhuis geweest, na 2/3 uur was het wel over. Omdat de dokters niet zeker waren dat het door de medicijnen kwam, hebben ze vanmorgen een PET-scan gemaakt, dat is een scan van het hoofd om te kijken of daar wel alles goed is. Daar krijgen we nog uitslag van.
Nou dit was het weer, ik heb een hele poos niks hoeven laten horen, en dat is natuurlijk heel fijn. Op zich is dit niet heel ernstig, maar wilde het toch even laten weten.
Zaterdag op zondag nacht heeft hij waarschijnlijk wat te veel medicijnen binnen gekregen, en was hij wat warrig. Weer naar het ziekenhuis geweest, na 2/3 uur was het wel over. Omdat de dokters niet zeker waren dat het door de medicijnen kwam, hebben ze vanmorgen een PET-scan gemaakt, dat is een scan van het hoofd om te kijken of daar wel alles goed is. Daar krijgen we nog uitslag van.
Nou dit was het weer, ik heb een hele poos niks hoeven laten horen, en dat is natuurlijk heel fijn. Op zich is dit niet heel ernstig, maar wilde het toch even laten weten.
- Tom_Aston-Martin
mmm, tja, wat moet ik hier van zeggen, laten we hopen dat er in ieder geval niks fout is in het hoofd, sterkte jaap! 

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Jaap,
Fijn dat je zo makelijk over deze 'moelijke zaak' kan praten, erg top, praat maar het vanaf je af, dan heb je in ieder geval een luisterend oor gevonden op dit forum.
Heelveel sterkte in de komende tijd, voor je vader, maar natuurlijk ook voor je moeder en andere familie leden, en laten we maar hopen dat hij snel geneest.
Succes, Ron
Fijn dat je zo makelijk over deze 'moelijke zaak' kan praten, erg top, praat maar het vanaf je af, dan heb je in ieder geval een luisterend oor gevonden op dit forum.
Heelveel sterkte in de komende tijd, voor je vader, maar natuurlijk ook voor je moeder en andere familie leden, en laten we maar hopen dat hij snel geneest.
Succes, Ron

- Jaap
- Contacteer:
Vandaag hebben we uitslag gehad en het is niet zo best:
Op de plek waar vorig jaar de long is weggehaald, zijn 2 plekjes gevonden en nog 1 in de buik, dicht bij de alvleesklier. Misschien komen er weer bestralingen en/of chemokuren.
Het is een grote klap, ook omdat je gewoon steeds banger word dat de chemo's een keer niet zullen helpen.
Pa heeft het nu al 10 jaar en dat is een grote zegen, maar daarom kunnen we hem gewoon niet missen, dat kan niemand.
Mijn zus was helemaal overstuur en zakte net in elkaar, nu weet ze gewoon niks meer. Ze weet niet meer wat er gebeurt is enzo. Mijn moeder denkt dat ze in shock is..
Nou ja, geen fijn bericht, maar ik vertel het jullie maar even.
Groetjes..
Op de plek waar vorig jaar de long is weggehaald, zijn 2 plekjes gevonden en nog 1 in de buik, dicht bij de alvleesklier. Misschien komen er weer bestralingen en/of chemokuren.
Het is een grote klap, ook omdat je gewoon steeds banger word dat de chemo's een keer niet zullen helpen.
Pa heeft het nu al 10 jaar en dat is een grote zegen, maar daarom kunnen we hem gewoon niet missen, dat kan niemand.
Mijn zus was helemaal overstuur en zakte net in elkaar, nu weet ze gewoon niks meer. Ze weet niet meer wat er gebeurt is enzo. Mijn moeder denkt dat ze in shock is..
Nou ja, geen fijn bericht, maar ik vertel het jullie maar even.
Groetjes..
Re: Onze thuissituatie - geen mooi nieuws
Dat is geen mooi nieuws nee
Ik wens jou en heel je familie toch veel beterschap.
Ik hoop echt dat het goed komt, want hiervan wordt natuurlijk niemand blij
Bart

Ik hoop echt dat het goed komt, want hiervan wordt natuurlijk niemand blij

Bart
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- Niek-106
- Contacteer:
zo dat is geen leuk nieuws om te vernemen Jaap.
Ik wens jou en je fam. alle sterkte toe!!
Niek
Ik wens jou en je fam. alle sterkte toe!!
Niek

- Powersprint
Pff, das inderdaad geen goed nieuws Jaap!
Aan je hele familie heel veel sterkte toegewenst!

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Iedereen reageert op zijn eigen manier en dit was de reaktie van je zus, wat een naar nieuws voor jullie zeg. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Jullie zullen elkaar wel nodig hebben.
Peter
Peter
Ontzettend veel sterkte de komende tijd Jaap, vanzelfsprekend ook voor je vader en de rest van je familie.

- fish88
- Schaal: 1:43
Houd je sterk, je vader is sterk als ik het zo kan lezen dus houdt hoop. Sterkte aan de rest van de familie.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
-
- Moderator
Veel sterkte voor jou en jouw familie Jaap.