Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die 1:24 Porsche 356 is zeker de moeite waard en je diorama is super!!!!
Dat het tijd kost dat is inderdaad zo, maar het is wel geweldig mooi en dat er vooral Porsches rondrijden, ach het is een diorama en heeft een beetje jouw eigen kant van het verhaal
alain_1978 schreef:Wow die VW transporter vind ik echt waar prachtig gedaan. Die 550 met de doek erover is echt prachtig gedaan.
Welke miniatuurfabrikant heeft dit model gemaakt?
Vw transporter met 550 onder een doek is van fabrikant Premium Clasixxs en is idd een echte beauty.
nismocoupe schreef:effe snel alle pagina's afgegaan....
Respect ik zou graag meer foto's zien van je modelbaan... Die ziet er echt zo reeds knap uit.
En je hobbyruimte ziet er vrij groot uit mss eens een overzichtshoot houden.
Vooral je kasten zijn zeer knap.
Grtz
Laatst gewijzigd door eugene alferink op di 21 jun 2011 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor alle spontane reacties, echter ik vind jullie verzamelingen net zo mooi en boeiend. Je ziet waar het toe kan leiden als je al meer dan 30 jaar verzamelaar bent, bv voor mij met het legendarische merk Porsche.
Eugène