Succes met bouwen

Sadistbigodino schreef:Ik ben vandaag langs Frank geweest omdat de BBR 375 Plus binnen was. Wat een prachtig model!De detailering is ongelooflijk, zelfs de versnellingspook kan door het patroon geschakeld worden!
![]()
De lak is ook uit de kunst. Dit zijn echt de modellen waar je naar uit kijkt!
Foto's volgen nog, eerst even genieten
Het was even druk vandaag, dus vandaar dat het wat langer duurde. Hier zijn een paar foto's, met name close-ups van de details. Echt alles kan open, elk klepje, riempje en haakje!PORSCHE schreef:[..]
SadistLaat die foto's maar snel komen
De BBR Enzo en de F1 Ferrari's van Exoto zijn een beetje moeilijk te vergelijken, omdat het verschillende soorten auto's zijn (Enzo modern, Exoto's F1 en de 375 is een klassieker). Maar wat afwerking betreft slaat de 375 alles. De lak is perfect, alles past precies op elkaar (geen lelijke naden en geen scheve dingen), staat goed op zijn wielen. Ik heb onlangs de Ferrari 500 F2 van Exoto gezien en daarvan vond ik de details net zo indrukwekkend en de lak ook. De velgen vond ik zelfs beter, want dat is voor mij het enige minpuntje van de 375. Ze zijn mooi gemaakt (beter dan de velgen van de CMC Ferrari SWB), maar ze zijn te veel verchroomd. Racers moeten matte velgen hebben IMHO. De 500 F2 van Exoto heeft die.hanzjepanzje schreef:Schitterende update!!! De plain body version gaat er vast wel komen...
Hoe staat dit model met deze kwaliteit tegenover de 250 SWB van CMC, de Enzo van BBR of de Ferrari's van Exoto?
Ik vind het hoe dan ook een fantastisch mooi ding. Ben erg benieuwd naar de 500 F2 maar moet hier ver rijden om het ding in levende lijve te zien. Doet me goed om te horen dat hij er heel gaaf uitziet. Ben wel benieuwd naar de CMC en wat zij ervan bakken. Even terug naar de jouwe...erg mooi en ik ga er diep over pijnzen welke versie naast mijn 250 SWB komt te staan...bigodino schreef:[..]
De BBR Enzo en de F1 Ferrari's van Exoto zijn een beetje moeilijk te vergelijken, omdat het verschillende soorten auto's zijn (Enzo modern, Exoto's F1 en de 375 is een klassieker). Maar wat afwerking betreft slaat de 375 alles. De lak is perfect, alles past precies op elkaar (geen lelijke naden en geen scheve dingen), staat goed op zijn wielen. Ik heb onlangs de Ferrari 500 F2 van Exoto gezien en daarvan vond ik de details net zo indrukwekkend en de lak ook. De velgen vond ik zelfs beter, want dat is voor mij het enige minpuntje van de 375. Ze zijn mooi gemaakt (beter dan de velgen van de CMC Ferrari SWB), maar ze zijn te veel verchroomd. Racers moeten matte velgen hebben IMHO. De 500 F2 van Exoto heeft die.
Maar goed, al deze merken staan op zeer hoog niveau, zeker wat detailering betreft (en helaas ook wat prijs betreft!)