Porsche collection van Timo911 ( 1/18 )

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Een paar hele mooie Porsches erbij, vooral dat setje Exoto's is echt geweldig!!! :thump_up:
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Kever
Contacteer:

Bericht door Kever »

Je nieuwe auto's zien er inderdaad super uit, vooral dat setje van exoto ziet er vooral inderdaad leuk uit om met zn tween naast elkaar te hebben staan.
Laatst gewijzigd door Kever op do 13 okt 2005 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Die oudjes zijn ook erg gaaf wis niet dat Sunstar er ook 1 had gemaakt :thump_up:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

@ rsh_scuderia: Kheb die 935 Martini ook me racefiguur en racevuil, echt een sjiek model, zoals alle Exoto's..
Kheb zelf ook nog getwijfeld om de 934 & 935 Jagermeister-Set te kopen, maar toen niet gedaan.. Nu heb ek daar wel spijt van :? maja, misschien bieden ze die wel nog eens ergens te koop aan.. Kvind alleen meer dan 300 euro mag dat totaal niet kosten.

En allemaal bedankt voor de positieve commentaren!! :)
DMR

Bericht door DMR »

Een parchtige collectie Timo,
sommige porsche's zou ik eventueel ook nog ooit een willen kopen.

Maar even een vraagje waar heb je die vitrine kasten vandaan?
Vindt ze namelijk erg mooi en ben al een tijdje opzoek naar een paar mooie kasten.

Keep up the good work!
Check mijn persoonlijke website op www.rinkemdm.nl

Ook diverse modellen die weg mogen!
tom

Bericht door tom »

356A, mijn favo 356... prachtige modellen, die komen er bij mij ook nog wel eens (ben enorme Audifreak, maar mijn droomauto is een 911 van de tweede generatie en er zijn nog veel meer Porsches die ik schitterend vind).
Cedrick
Schaal: 1:43

Bericht door Cedrick »

Schitterende aanwinsten weer. Is er zo'n verschil bij die Cayenne Exclusive met de gewone Turbo?
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D zoals iemand uit erpe-mere zou zeggen geweeeeeeeeeeeldig :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Cedrick
Schaal: 1:43

Bericht door Cedrick »

117ayrton schreef::D zoals iemand uit erpe-mere zou zeggen geweeeeeeeeeeeldig :mrgreen:

Wie is dat dan wel? Eddy Wally woont niet in Erpe Mere he :wink:
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

@ Cedrick: Ja, slechter afgewerkt :P andere zijlijsten, voorbumper, velgen, bagagerails op het dak, interieurkleur en dan nog misschien wel enkele dingen waardak nu nie op kan komen..

@ Tom: de 356 A Speedster is mijn favortiete oldtimer, maar spijtiggenoeg in het echt onbetaalbaar geworden..
De volledige 911-reeks vind ek gewoon ja, nen droom. Khoop mij zo ook binnen enkele jaarkes ene aan te kunne schaffen.

@ DMR: Kzal eens kijken waar ik die gekocht heb, kweet dat ik ze normaal in Gent zou gekocht hebben ( niet ver van de Dampoort ) maar daar hadden ze die niet meer. Ze kosten rond de 400 euro tstuk denkek, kben daar nie 100% zeker van. Kzal alles es zoeken en ten es doormailen of pb sturen.. Nu nie voor te stoefe, maar kheb nog nie zoveel schone kasten als de deze gezien, aleja, zeker prijs-kwaliteit.. Allemaal securityglas en ge kunt der 30 modellekes in kwijt.. Niet 100% stofdicht, maar als je zo een wilt ( dan kan je ze daar ook wel kopen ) maar die kosten direct een pak meer. Khoop dat ge daar al wa aan hebt en de rest stuurek u door..
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Cedrick schreef:[..]

Wie is dat dan wel? Eddy Wally woont niet in Erpe Mere he :wink:

ik ben mis met de informatie dan ,maar de naam is juist :oops:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
DMR

Bericht door DMR »

Timo911 schreef:@ DMR: Kzal eens kijken waar ik die gekocht heb, kweet dat ik ze normaal in Gent zou gekocht hebben ( niet ver van de Dampoort ) maar daar hadden ze die niet meer. Ze kosten rond de 400 euro tstuk denkek, kben daar nie 100% zeker van. Kzal alles es zoeken en ten es doormailen of pb sturen.. Nu nie voor te stoefe, maar kheb nog nie zoveel schone kasten als de deze gezien, aleja, zeker prijs-kwaliteit.. Allemaal securityglas en ge kunt der 30 modellekes in kwijt.. Niet 100% stofdicht, maar als je zo een wilt ( dan kan je ze daar ook wel kopen ) maar die kosten direct een pak meer. Khoop dat ge daar al wa aan hebt en de rest stuurek u door..

Oke thanks,
ik hoor het wel van je :thump_up:
Check mijn persoonlijke website op www.rinkemdm.nl

Ook diverse modellen die weg mogen!
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Mn digitaaltoestel was kapot en is nu terug (trug perfect en gratis gemaakt ondanks buiten garantie :P merci mediamarket :worshippy:

Dus nu ne foto van mn laatste aanwinst, de Porsche 917 L Long Tail Le Mans 1971 Martini #21 van AutoArt ( was ik al meer dan 2 jaar naar op zoek :P )

Afbeelding

Naar mijn mening nog iets beter afgewerkt als de andere 917's van AutoArt ( die bvb geen staafke hebben om het motorgedeelte open te laten staan )
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Heel mooi model, :thump_up:
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Die verzameling van jou begint echt groot te worden. Hoop mooi spul. :thump_up: Die Martiniwagens blijven super. :worshippy:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie