Porsche collection van Timo911 ( 1/18 )
Een paar hele mooie Porsches erbij, vooral dat setje Exoto's is echt geweldig!!! 

Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Je nieuwe auto's zien er inderdaad super uit, vooral dat setje van exoto ziet er vooral inderdaad leuk uit om met zn tween naast elkaar te hebben staan.
Laatst gewijzigd door Kever op do 13 okt 2005 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
@ rsh_scuderia: Kheb die 935 Martini ook me racefiguur en racevuil, echt een sjiek model, zoals alle Exoto's..
Kheb zelf ook nog getwijfeld om de 934 & 935 Jagermeister-Set te kopen, maar toen niet gedaan.. Nu heb ek daar wel spijt van
maja, misschien bieden ze die wel nog eens ergens te koop aan.. Kvind alleen meer dan 300 euro mag dat totaal niet kosten.
En allemaal bedankt voor de positieve commentaren!!
Kheb zelf ook nog getwijfeld om de 934 & 935 Jagermeister-Set te kopen, maar toen niet gedaan.. Nu heb ek daar wel spijt van

En allemaal bedankt voor de positieve commentaren!!

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Cedrick: Ja, slechter afgewerkt
andere zijlijsten, voorbumper, velgen, bagagerails op het dak, interieurkleur en dan nog misschien wel enkele dingen waardak nu nie op kan komen..
@ Tom: de 356 A Speedster is mijn favortiete oldtimer, maar spijtiggenoeg in het echt onbetaalbaar geworden..
De volledige 911-reeks vind ek gewoon ja, nen droom. Khoop mij zo ook binnen enkele jaarkes ene aan te kunne schaffen.
@ DMR: Kzal eens kijken waar ik die gekocht heb, kweet dat ik ze normaal in Gent zou gekocht hebben ( niet ver van de Dampoort ) maar daar hadden ze die niet meer. Ze kosten rond de 400 euro tstuk denkek, kben daar nie 100% zeker van. Kzal alles es zoeken en ten es doormailen of pb sturen.. Nu nie voor te stoefe, maar kheb nog nie zoveel schone kasten als de deze gezien, aleja, zeker prijs-kwaliteit.. Allemaal securityglas en ge kunt der 30 modellekes in kwijt.. Niet 100% stofdicht, maar als je zo een wilt ( dan kan je ze daar ook wel kopen ) maar die kosten direct een pak meer. Khoop dat ge daar al wa aan hebt en de rest stuurek u door..

@ Tom: de 356 A Speedster is mijn favortiete oldtimer, maar spijtiggenoeg in het echt onbetaalbaar geworden..
De volledige 911-reeks vind ek gewoon ja, nen droom. Khoop mij zo ook binnen enkele jaarkes ene aan te kunne schaffen.
@ DMR: Kzal eens kijken waar ik die gekocht heb, kweet dat ik ze normaal in Gent zou gekocht hebben ( niet ver van de Dampoort ) maar daar hadden ze die niet meer. Ze kosten rond de 400 euro tstuk denkek, kben daar nie 100% zeker van. Kzal alles es zoeken en ten es doormailen of pb sturen.. Nu nie voor te stoefe, maar kheb nog nie zoveel schone kasten als de deze gezien, aleja, zeker prijs-kwaliteit.. Allemaal securityglas en ge kunt der 30 modellekes in kwijt.. Niet 100% stofdicht, maar als je zo een wilt ( dan kan je ze daar ook wel kopen ) maar die kosten direct een pak meer. Khoop dat ge daar al wa aan hebt en de rest stuurek u door..
Cedrick schreef:[..]
Wie is dat dan wel? Eddy Wally woont niet in Erpe Mere he
ik ben mis met de informatie dan ,maar de naam is juist

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Timo911 schreef:@ DMR: Kzal eens kijken waar ik die gekocht heb, kweet dat ik ze normaal in Gent zou gekocht hebben ( niet ver van de Dampoort ) maar daar hadden ze die niet meer. Ze kosten rond de 400 euro tstuk denkek, kben daar nie 100% zeker van. Kzal alles es zoeken en ten es doormailen of pb sturen.. Nu nie voor te stoefe, maar kheb nog nie zoveel schone kasten als de deze gezien, aleja, zeker prijs-kwaliteit.. Allemaal securityglas en ge kunt der 30 modellekes in kwijt.. Niet 100% stofdicht, maar als je zo een wilt ( dan kan je ze daar ook wel kopen ) maar die kosten direct een pak meer. Khoop dat ge daar al wa aan hebt en de rest stuurek u door..
Oke thanks,
ik hoor het wel van je

Mn digitaaltoestel was kapot en is nu terug (trug perfect en gratis gemaakt ondanks buiten garantie
merci mediamarket
Dus nu ne foto van mn laatste aanwinst, de Porsche 917 L Long Tail Le Mans 1971 Martini #21 van AutoArt ( was ik al meer dan 2 jaar naar op zoek
)
Naar mijn mening nog iets beter afgewerkt als de andere 917's van AutoArt ( die bvb geen staafke hebben om het motorgedeelte open te laten staan )

Dus nu ne foto van mn laatste aanwinst, de Porsche 917 L Long Tail Le Mans 1971 Martini #21 van AutoArt ( was ik al meer dan 2 jaar naar op zoek

Naar mijn mening nog iets beter afgewerkt als de andere 917's van AutoArt ( die bvb geen staafke hebben om het motorgedeelte open te laten staan )