Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na een paar dagen afwezigheid, ik was namelijk bij m'n zus in Leeuwarden voor de open dag op de vliegbasis, weer even een reactie.
Bedankt allemaal voor de positieve reacties op het model en de foto's!
Ohja, nog even over de kleur: het is een lichte kleur blauw, maar de auto wordt er niet heel blij van, wat natuurlijk niet past bij zo'n bruut ding. Echt een goede keus van AA om het karretje in deze kleur te maken.
De BMW 3,5 CSL Gruppe 5 No.7 'Gösser Beer' (1976) van Minichamps!
Schnitzel...
Het is een nogal groot model...
Erg dik/bruut ding. Strakke afwerking ook, helaas zijn de foto's nogal brak maar maandag volgen wel betere.
Ik had eerst ergens een 300 SL van Minichamps besteld maar toen die opeens na een maand niet meer geleverd kon worden en dit ding uit kwam heb ik dus deze gekocht.
Schitterend model. 'k Hoop ooit ook een CSL op de kop te tikken.
Als nieuwkomer op dit forum, heb ik ook even je andere pagina's doorlopen, en ik kan alleen maar herhalen wat ze je al verschillende keren verteld hebben: je neemt prachtige foto's! Keep on the good work
Zo, ik heb eindelijk weer eens tijd om echt te reageren. Het was even druk op het land.
Zojuist ook iets betere foto's gemaakt...
Als nieuwkomer op dit forum, heb ik ook even je andere pagina's doorlopen, en ik kan alleen maar herhalen wat ze je al verschillende keren verteld hebben: je neemt prachtige foto's! Keep on the good work
Bedankt!
En alle andere mensen natuurlijk ook bedankt voor hun complimenten.