Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Prima winkel met goede producten vind ik, heb vanmiddag weer een model van Frank mogen ontvangen. een Elite 430 Scuderia.
De doos helemaal stampvol beschermings materiaal, het model was dus goed verpakt. verzending is dus zeer goed en snelheid ook
Enkele weken geleden heb ik er voor het eerst iets besteld.
De service en prijzen zijn prima in orde.
1 Model was beschadigd en dat heb ik gratis gekregen.
the_stig schreef:Enkele weken geleden heb ik er voor het eerst iets besteld.
De service en prijzen zijn prima in orde.
1 Model was beschadigd en dat heb ik gratis gekregen.
Thanks Frank.
Hé, dat is ook niet eerlijk dan. Bij mijn Exoto Porsche 935 ontbrak een antennetje en die Exoto mocht ik niet gratis houden
In plaats daarvan krijg ik natuurlijk wel een nieuwe antenne, maar toch...
Ricardo schreef:Vandaag weer twee modellen binnengekregen. Uiteraard prima verpakt en de communicatie is ook altijd uitstekend Een verkoper die met je meedenkt
Dankzij Frank zijn de werkzaamheden op de A6 enkele maanden uitgesteld. 2 wagens kreeg ik in een gigantische doos, dat ze daarvoor de a6 aan het verbreden zijn...
Nieuwe webshop en administratie werkt als een tiet
Daarnaast een leuk boekje gevonden toen ik een duik naam in de doos vol met chipies
Ik heb een tijdje geleden een PM verzonden via dit forum met daarin de vraag over een eventuele bestelling. Hoewel de PM wel is gelezen heb ik er helemaal geen reactie op mogen ontvangen.
Ik houd het voorlopig nog maar even bij onze oosterburen, daar nemen ze je wel serieus.
Heb ook in de vraagbaak een vraag gesteld en daar heb ik ook geen antwoord op gehad .
Maar om dan meteen te roepen dat je niet serieus genomen wordt vind ik wel ver gaan.
Door drukte ivm de op hand staande veranderingen daar , zal de PB wel "vergeten" zijn .
Over onze oosterburen kan ik ook nog wel een boekje open doen , zo
serieus zijn sommige daar nou ook weer niet .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
MiddleMan schreef:Ik heb een tijdje geleden een PM verzonden via dit forum met daarin de vraag over een eventuele bestelling. Hoewel de PM wel is gelezen heb ik er helemaal geen reactie op mogen ontvangen.
Ik houd het voorlopig nog maar even bij onze oosterburen, daar nemen ze je wel serieus.