rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: rudie20vt, 2 kleine kadootje's 5-8-'11
Hoeveel mensen ook de Lancia als favoriet verkiezen ga ik toch voor de Ford.. wat een prachtige combinatie zo 

Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Twee leuke modellen er weer bij 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
dat heb ik ook al gezegt maar bij de ford focus was ik zelf bij met uitzoeken en de martin lancia is ergens gekocht op een kraampje op een markt heb ik begrepen van me cammeraad.Ricardo schreef:Dat zijn twee mooie modellen. Je zou bijna denken dat ze het van te voren afgesproken hebben
komt goed en heb er veel zin aan.rallytukker schreef:hey rudie
hou het geld ik de tukvoor duitsland ga je zien daar
Hallo,
Nou de eerste week na de vakantie en de wrc rally van duitsland zit er weer op en ik kan terugkijken op 4 heerlijk rallydagen in trier en rond de moesel.
Ik vind het heerlijk om heen te gaan en verbaas me na 6 jaar achter elkaar er te zijn geweest nog steeds over de snelheid van de wrc over de kleine straten tussen de wijnranken.
bekijk de link maar eens. http://www.youtube.com/watch?v=Fn9CMB3PgF4
Ik heb zelf ook foto's gemaakt, met een compactcamera, de speigelreflex's camera is kapot dus moest ik het met de kleine camera doenzie hier de foto's.
http://s755.photobucket.com/albums/xx19 ... =slideshow
En natuurlijk heb ik ook rallymodellen gescoord daar in trier, persoonlijk vond ik de modellen erg duur daar 35 euro voor IXO was geen uitzondering, dus die heb ik latenstaan allemaal.
Maar er stond een mooie solberg stand met de nieuwe ds3 wrc in een mooie doosje en speciale oplage en deze heb ik meegenomen net zo als vorig jaar de c4 wrc in de zelfde verpakking er stond en is een mooi aandenken van de 2010 en de c4 wrc nu van de 2011 rally.
Dus ik kwam maar met 1 wrc model van de service maar dat was niet erg wetende dat de prijzen op internet veel lager liggen.
Dan maar eens verder kijken en misschien staat er wel ergens een stand op een proef verder in het weekend, die goedkoper is, en ja hoor een mooie stand op de schakedown van donderdag en daar heb ik een focus wrc gekocht in een uitvoering en verpakking die ik nog niet had en omdat ze op internet voor 50 euro en meer staan en nu voor 35 euro heb ik deze maar meegenomen + een mooie lancia delta voor 15 euro.(dus het kan wel voor leuke prijzen)
nou hier de modellen.

nou dat waren ze en binnenkort komt er hier een super gave en vette update deze is onderweg, dus hou duit topic in de gaten.
mvg, Rudie
Nou de eerste week na de vakantie en de wrc rally van duitsland zit er weer op en ik kan terugkijken op 4 heerlijk rallydagen in trier en rond de moesel.
Ik vind het heerlijk om heen te gaan en verbaas me na 6 jaar achter elkaar er te zijn geweest nog steeds over de snelheid van de wrc over de kleine straten tussen de wijnranken.
bekijk de link maar eens. http://www.youtube.com/watch?v=Fn9CMB3PgF4
Ik heb zelf ook foto's gemaakt, met een compactcamera, de speigelreflex's camera is kapot dus moest ik het met de kleine camera doenzie hier de foto's.
http://s755.photobucket.com/albums/xx19 ... =slideshow
En natuurlijk heb ik ook rallymodellen gescoord daar in trier, persoonlijk vond ik de modellen erg duur daar 35 euro voor IXO was geen uitzondering, dus die heb ik latenstaan allemaal.
Maar er stond een mooie solberg stand met de nieuwe ds3 wrc in een mooie doosje en speciale oplage en deze heb ik meegenomen net zo als vorig jaar de c4 wrc in de zelfde verpakking er stond en is een mooi aandenken van de 2010 en de c4 wrc nu van de 2011 rally.
Dus ik kwam maar met 1 wrc model van de service maar dat was niet erg wetende dat de prijzen op internet veel lager liggen.
Dan maar eens verder kijken en misschien staat er wel ergens een stand op een proef verder in het weekend, die goedkoper is, en ja hoor een mooie stand op de schakedown van donderdag en daar heb ik een focus wrc gekocht in een uitvoering en verpakking die ik nog niet had en omdat ze op internet voor 50 euro en meer staan en nu voor 35 euro heb ik deze maar meegenomen + een mooie lancia delta voor 15 euro.(dus het kan wel voor leuke prijzen)
nou hier de modellen.

nou dat waren ze en binnenkort komt er hier een super gave en vette update deze is onderweg, dus hou duit topic in de gaten.
mvg, Rudie
Re: rudie20vt, wrc update '11 27-8-'11
Mooie Citroën Rudie! 

jaja hij heeft het weer 

- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Heerlijke update! Vooral de Citroen natuurlijk 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
- rallytukker
- Contacteer:
pffffffffffff het gaat maar door rudie de ds3 is mooi maar er komt een nog mooie uit en wel de van merksteijn ze denken met een maand dat hij klaar is
rallytukker on tour
is weer een schitterende updat rudy 

- alain_1978
- Schaal: 1:18
De Citroën zit er wel een heel aparte en zeldzame update uit. Eentje om te koesteren denk ik.
Zit in een heel mooi doosje ook. Wel oppassen voor stof dus hij zal in een vitrinekast moeten.
Mooie update
Zit in een heel mooi doosje ook. Wel oppassen voor stof dus hij zal in een vitrinekast moeten.
Mooie update

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Mooie update weer.
Die Solberg DS3 is wel een echt hebbeding.
Mooie verpakking en livery.
Die Solberg DS3 is wel een echt hebbeding.
Mooie verpakking en livery.

zeer smakelijke DS3 

He Mensen,
Bedankt voor de leuke reactie's en ik heb nog iets heeeeeeeel mooi's gekocht als dit binnen is zet ik ze hier online, dus hou dit topic in de gaten.
mvg, Rudie
Bedankt voor de leuke reactie's en ik heb nog iets heeeeeeeel mooi's gekocht als dit binnen is zet ik ze hier online, dus hou dit topic in de gaten.
mvg, Rudie
Re: rudie20vt, erg mooie update 04-9-'11
hallo,
ik heb van een belgische verzamelaar(gunter) 6 rally modellen overgenomen.
hij verkoopt het nederlandse deel van zijn verzameling en ik heb er 6 van hem overgenomen van neerlandse rijders.
Ik denk dat het een gave update is voor me colletie en er zitten er een paar tussen die ik al heeel lang erg graag wou hebben.
hier de modellen,

Nou dit waren ze wel een rib uit me lijf deze 6 modellen maar echt de moeite en geld waard,vind ik persoonlijk.
Mvg, Rudie
ik heb van een belgische verzamelaar(gunter) 6 rally modellen overgenomen.
hij verkoopt het nederlandse deel van zijn verzameling en ik heb er 6 van hem overgenomen van neerlandse rijders.
Ik denk dat het een gave update is voor me colletie en er zitten er een paar tussen die ik al heeel lang erg graag wou hebben.
hier de modellen,

Nou dit waren ze wel een rib uit me lijf deze 6 modellen maar echt de moeite en geld waard,vind ik persoonlijk.
Mvg, Rudie