rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: rudie20vt, NAMAC update 05-12-'11
Vind de Citroën een erg mooie livery hebben, ook de anderen misstaan overigens niet in je collectie. Je had keus zat want ook mij viel het op dat er veel rallymodelletjes te vinden waren.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- peugeot-gek
- Schaal: 1:18
een hele mooie laatste update van dit jaar van u
greetz

greetz

Wat zijn oude wagens toch leuk.
-
- Moderator
Ondanks de CAPS LOCK DAG DIE AL EEN TIJDJE GELEDEN IS GEWEEST, mooi update met gave livereis! 

ik dacht is een keer wat anders.(grapje moet kunnen toch)rsh_scuderia schreef:Ondanks de CAPS LOCK DAG DIE AL EEN TIJDJE GELEDEN IS GEWEEST, mooi update met gave livereis!
Die grote letters zijn wel makkelijker te lezenrudie20vt schreef:ik dacht is een keer wat anders.(grapje moet kunnen toch)rsh_scuderia schreef:Ondanks de CAPS LOCK DAG DIE AL EEN TIJDJE GELEDEN IS GEWEEST, mooi update met gave livereis!

Mooie update, mooie modellen zitten erbij.
Wild wild horses couldn't drag me away
- alain_1978
Mooie afsluiter van het jaar!
Zitten weer mooie rallywagens tussen.
Eigenlijk ben ik door dit forum rallywagens meer en meer gaan appreciëren. Ik beperk me wel tot 1:18, dan is er minder keuze

Eigenlijk ben ik door dit forum rallywagens meer en meer gaan appreciëren. Ik beperk me wel tot 1:18, dan is er minder keuze

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Zo, dat is nog eens een update te noemen.
Prachtige liveries op de modellen, smullen hoor.
Prachtige liveries op de modellen, smullen hoor.

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
- squadraminiatura

We hebben elkaar helaas misgelopen op de laatste beurs

Maar jij hebt beslist geen modellen misgelopen

Man wat heb je toch een fantastische verzameling

We zien elkaar weer.
Cheers,
Ferry
- ronald-clio
mooie update weer en die citroen 

Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
he mensen,
bedankt voor de leuke reactie's en misschien komt er hier nog een kleine update van ......................... maar dat zien jullie van zelf.
Mvg, Ruud
bedankt voor de leuke reactie's en misschien komt er hier nog een kleine update van ......................... maar dat zien jullie van zelf.
Mvg, Ruud
Re: rudie20vt, 5 vitrine's gekocht 18-12-'11
Gisteren 8 vitrinekasten gekocht.(voor echt een strake prijs)
5 er van hou ik zelf en 3 er van heb ik doorverkocht aan mijn rallymaat peter.
Het is de bedoeling dat ik op 1 van de slaapkamers me eigen kamer krijg waar ik me modellen uit kan stallen.
De bedoeling dat de kasten per merk of type rallywagen in te richten, zodat er meer overzicht komt in de kasten.
Tuurlijk komt er meer ruimte in andere kasten en nu heb ik ruimte voor xxxxxxxx modellen en ruimte over de komende veeeele jaren.
Ik kon er echt goedkoop aankomen en kon het gewoon niet laten liggen, de kasten zijn van een vrouw geweest die is overleden en zodoende kwamen ze te koop,(de beste man wou ze weggooien bijna) ik een bedrag genoemd en hij vond het oke, hij moest er van af en ik ben er blij mee.
Wat wel apart aan het verhaal is het feit dat de vrouw een dobbelstenen had en daar had ik nog nooit van gehoord(1000 stuks had ze op de top van verzamelen)
Dit zijn de kasten en tussen kerst en oud en nieuw gaan ze aan de wand boven.

5 er van hou ik zelf en 3 er van heb ik doorverkocht aan mijn rallymaat peter.
Het is de bedoeling dat ik op 1 van de slaapkamers me eigen kamer krijg waar ik me modellen uit kan stallen.
De bedoeling dat de kasten per merk of type rallywagen in te richten, zodat er meer overzicht komt in de kasten.
Tuurlijk komt er meer ruimte in andere kasten en nu heb ik ruimte voor xxxxxxxx modellen en ruimte over de komende veeeele jaren.
Ik kon er echt goedkoop aankomen en kon het gewoon niet laten liggen, de kasten zijn van een vrouw geweest die is overleden en zodoende kwamen ze te koop,(de beste man wou ze weggooien bijna) ik een bedrag genoemd en hij vond het oke, hij moest er van af en ik ben er blij mee.
Wat wel apart aan het verhaal is het feit dat de vrouw een dobbelstenen had en daar had ik nog nooit van gehoord(1000 stuks had ze op de top van verzamelen)
Dit zijn de kasten en tussen kerst en oud en nieuw gaan ze aan de wand boven.

- Ferrarifan
- Contacteer:
Dat gaat er vast schitterend uitzien
Wel gaaf inderdaad dat je een aparte kamer krijgt voor je schaalmodellen 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- alain_1978
Ik kijk al uit naar het resultaat 

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'