Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Aan het eind van de shoot pas het motorkapje eraf gehaald omdat je anders steeds de riempjes open zou zien, ik kreeg toch wel eventjes kippenvel toen ik de motorkap eraf haalde
Zo dat was 'm weer, volgende update zal ergens rond december zijn, dan gaan we maar weer eens richting Houten
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Heerlijk model. Jammer dat ie niet in zwart/rood/wit is, maar je kan niet alles hebben natuurlijk
Details zijn heerl en verbluffend. Zo vallen de extra spatborden op ten opzichte van de mooiere zwart/rood/witte versie.
Er zit weer veel liefde en aandacht in.
rsh_scuderia schreef:Heerlijk model. Jammer dat ie niet in zwart/rood/wit is, maar je kan niet alles hebben natuurlijk
Details zijn heerl en verbluffend. Zo vallen de extra spatborden op ten opzichte van de mooiere zwart/rood/witte versie.
Er zit weer veel liefde en aandacht in.
Eigenlijk heb ik hier niets meer aan toe te voegen
mercedes fan schreef:Aan het eind van de shoot pas het motorkapje eraf gehaald omdat je anders steeds de riempjes open zou zien, ik kreeg toch wel eventjes kippenvel toen ik de motorkap eraf haalde
wow
heb zonet heel je topic doorgelezen , wat een verzameling , die benzen wt een detail
zit er ook aan te denken de bburago's te gaan verkopen , en ook enkel en alleen mercedes te gaan sparen
groeten Jeroen
steel niet van de overheid want ze dulden geen concurrentie