Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De foto's zijn goed gelukt moet ik zeggen .
Die C36 politiewagen is idd ook erg mooi, alleen die decals zijn niet erg mooi gedaan dat is het enige min puntje
maikel schreef:De foto's zijn goed gelukt moet ik zeggen .
Die C36 politiewagen is idd ook erg mooi, alleen die decals zijn niet erg mooi gedaan dat is het enige min puntje
Dat van die decals vind ik inderdaad ook..
Denk dat ze er ook al wel een tijdje op zitten
Best een leuke politiebak, vooral omdat je niet veel Nederlandse politie in 1:18 zult vinden (ik kan me alleen de Porsche 356 van Burago herinneren, die ik wel eens als Rijkspolitieauto heb gezien).
Kentekens zijn niet erg realistisch, die zou je zelf beter kunnen maken met het kentekenfont en een kleurenprinter.
tom schreef:Best een leuke politiebak, vooral omdat je niet veel Nederlandse politie in 1:18 zult vinden (ik kan me alleen de Porsche 356 van Burago herinneren, die ik wel eens als Rijkspolitieauto heb gezien).
Kentekens zijn niet erg realistisch, die zou je zelf beter kunnen maken met het kentekenfont en een kleurenprinter.
Ik kan je aan nog 1 herinneren;)
1:18 Maisto Mercedes A-klasse.. die is er ook als NL politie..
Zie zo geen schade om eerlijk te zijn. Zat de doos er wel bij dan of zijn ze zonder doos verzonden Asl ze met doos zijn verzonden, is het onmogelijk dat ze schade opgelopen hebben. Daar zijn de dozen van Kyosho te goed voor