Collectie van Bieck (1:18 24/7)
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Opdatum!
Vandaag heb ik deze twee modellen binnengekregen, ze zijn uit de VS gehaald, ik wou gewoon eens kijken hoe dat in de praktijk uitpakt. De douane heeft er niet naar gekeken, dus dat is goed, in de toekomst maar wat meer tegelijk kopen om de verzendkosten een beetje te drukken.
NIW Hier even wat quick 'n dirrty pics, als ik wat meer tijd heb zal ik nog wat mooiere foto's plaatsen.

NIW Hier even wat quick 'n dirrty pics, als ik wat meer tijd heb zal ik nog wat mooiere foto's plaatsen.

- Jolly Club
Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen welke ik de mooiste van je twee aanwinsten vind Bieck
Waanzinnig mooi die Impreza van Solberg, leuk boekenkastje achterop ook
Heb helemaal niks met Lambo Diablo's maar in deze McLaren F1 GTR outfit ziet ie er ook wel redelijk Rock 'n Roll uit

Waanzinnig mooi die Impreza van Solberg, leuk boekenkastje achterop ook

Heb helemaal niks met Lambo Diablo's maar in deze McLaren F1 GTR outfit ziet ie er ook wel redelijk Rock 'n Roll uit

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Re: Opdatum!
1:18 24/7 schreef: De douane heeft er niet naar gekeken, dus dat is goed, in de toekomst maar wat meer tegelijk kopen om de verzendkosten een beetje te drukken.
Dat zou ik dus niet doen. Hoe groter het pakket, en hoe meer waarde erop staat, hoe sneller die afgekeurde stadswachten je pakken. Bovendien heb je bij een 1e zending toch weinig problemen, het gedoe begint vaak als je naam wat vaker langs komt.
Je kunt proberen om er "gift" op te laten zetten als het via Ebay bij een particulier gekocht is, bij een bedrijf probeer ik ze altijd de verzendkosten als waarde te laten opgeven.
Modelletjes zijn mooi, ik wacht op de definitieve foto's!

None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Re: Opdatum!
Tim schreef:Dat zou ik dus niet doen. Hoe groter het pakket, en hoe meer waarde erop staat, hoe sneller die afgekeurde stadswachten je pakken. Bovendien heb je bij een 1e zending toch weinig problemen, het gedoe begint vaak als je naam wat vaker langs komt.
Je kunt proberen om er "gift" op te laten zetten als het via Ebay bij een particulier gekocht is, bij een bedrijf probeer ik ze altijd de verzendkosten als waarde te laten opgeven.
Modelletjes zijn mooi, ik wacht op de definitieve foto's!
Dit was ook een 'gift' met een waarde van $10!

Maar je gaat me toch niet vertellen dat ze een lijstje bijhouden van alle pakketjes die langskomen, om je dan te naaien als je nog eens iets importeert?! Ben trouwens ook niet van plan om meer dan 4 modellen per keer te laten komen.
1:18 24/7 schreef:@ Yurinator, dit is inderdaad de uitvoering van AA en al een tijdje in Nederland te krijgen, alleen dan wel ongeveer 25 euro duurder dan ik nu kwijt was via de states!
Bedankt voor de reply, volgende week even een belletje placeren om te zien of hij al binnen is en dan heb ik mijn nieuwjaarskadootje ook alweer. Heb hem geloof ik anderhalve maand geleden besteld nu ik eraan denk, toch langer dan ik dacht