InjectTheVenom's collectie *update 26-10: 1:43 Viper ACR*

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
InjectTheVenom
Banned

Bericht door InjectTheVenom »

jerico schreef:wauw wauw,

mooi model en imo hebben we hier te spreken met een echte viper verzamelaar, maakt nie uit hoe hij hem krijgt, als tie hem maar krijgt.
vind ik mooi om zo te lezen.

greetz,

jerico
Ho even ik mag dan wel een zuinige Hollander wezen maar dat maakt mij wel degelijk uit hoor, ik zorg heus goed voor mijn zaakjes :wink:
Een afgeleefd exemplaar waar de lak vanaf bladdert of zonder doos belief ik niet :mrgreen: En als ik dan met een klein beetje extra moeite die lijkenpikkers van de belastingdienst hun brood kan onthouden is het helemaal prachtig :twisted:

Toegevoegd na 12 minuten:
ViperArry schreef:Mazzelaar....
Die Viper is zelfs de invoerbelasting nog waard!

Ik hoop dat je m netjes opgestuurd krijgt.
Ik heb naar aanleiding van de foto gevraagd of hij er iets op kon verzinnen dat de motorkap stevig vast zit voordat hij verscheept word dus dat gaat goed komen :worshippy: Enne.. geen ENKEL model is invoerbelasting waard, we betalen met ons allen al meer dan genoeg aan de staat :mrgreen:
Dit keer mocht ik eindelijk wel eens mazzel hebben, ik heb er al een paar aan mijn neus voorbij moeten laten gaan omdat de bedragen gewoon misselijk hoog werden :(

En over mazzel gesproken het sprookje gaat ook vandaag weer vrolijk verder :angel:
Vannacht tot even voor 03:00 wakker gelegen met Hotmail op mijn mobieltje en wéér heb ik er eentje kunnen snaaien voor een alleraardigst bedrag.
Met deze erbij heb ik een trio: Ixo 1:43, AutoArt 1:18 en nu ook Minichamps 1:43. Gaan echt leuke foto's worden als ik alles eenmaal binnen krijg en op dit moment ben ik nóg steeds niet uitgekocht want ik heb nog enkele koopjes op het oog :mrgreen:

$18,51 aanschaf + $14,00 verzendkosten = €22,58 :worshippy: , moet zeggen dat ik deze ook niet al te vaak zie op Ebay.

Afbeelding

Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooi model en de prijs is ook :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

leuke aanwinst en mooi prijsje ook. Persoonlijk vind ik van deze serie Minichamps de velgen niet echt fraai, maar als geheel is hij zeker geslaagd :thump_up:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Lekkere dodge :thump_up:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Powersprint
Schaal: 1:18

Bericht door Powersprint »

Alweer een zeer brute aanwinst :worshippy:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
InjectTheVenom
Banned

Welja joh ga nog even door :mrgreen: !
Zojuist deze Eagles Race 1996 RT/10 weten te bietsen voor een leuke prijs en als het goed is komt er een nog veel ergere knallerdeal op nóg een GTS-R van Minichamps... en krijgt de nummer 51 Oreca GTS-R misschien een broertje terwijl die nog niet eens hier is, ook al voor een superdeal (zoals alles er nu bij staat tenminste) :shock: Zijn mijn sterren deze maand goed of hoe heb ik het hier :worshippy:

$9,99 aanschaf + $8,00 verzend = €12,94

Afbeelding
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Krijg jij je vakantiegeld altijd een paar maanden na de vakantie ofzo?
Leuke aanwinsten.... maar, ik zou absoluut geen Eagles Race modellen vanuit de USA over laten komen.

Deze modellen vind je voor luttele euro's zelfs nog in perfecte staat op marktplaats.nl let dus wel goed op wat je koopt!

De Minichamps no 91 brengt mij enigzins aan het twijfelen, ik heb er ook eentje in 1:43, maar weet niet of dat een Ixo is of een MC.
Voor sommige modellen loont het de moeite om te vergelijken, de 2001 serie Le Mans bijvoorbeeld kun je veel beter van Ixo kopen, die zijn veel gedetailleerder!
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Zo! Wat een updates :mrgreen: :thump_up: :worshippy:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
InjectTheVenom
Banned

ViperArry schreef:Krijg jij je vakantiegeld altijd een paar maanden na de vakantie ofzo?
Leuke aanwinsten.... maar, ik zou absoluut geen Eagles Race modellen vanuit de USA over laten komen.

Deze modellen vind je voor luttele euro's zelfs nog in perfecte staat op marktplaats.nl let dus wel goed op wat je koopt!

De Minichamps no 91 brengt mij enigzins aan het twijfelen, ik heb er ook eentje in 1:43, maar weet niet of dat een Ixo is of een MC.
Voor sommige modellen loont het de moeite om te vergelijken, de 2001 serie Le Mans bijvoorbeeld kun je veel beter van Ixo kopen, die zijn veel gedetailleerder!
Nee hoor, ik doe gewoon al een hele tijd lekker zuinig aan, dus als er dan zo'n straat koopjes aan mijn neus voorbij komt dan kan ik die mooi snaaien :mrgreen:
Deze laatste toevoeging komt trouwens uit Nederland maar ik log altijd in op ebay.com vandaar de valuta in $.
Ik geef zelf de voorkeur aan de Minichamps exemplaren omdat die naar mijn mening er toch net ietsje mooier uit zien en een toch wat aantrekkelijker ogende bodemplaat en doosje hebben, Ixo doet mij wat plomp aan mede door de wielen. Komt deze 1:43 nummer 91 eenmaal binnen dan zal ik wel een paar foto's maken voor je ter vergelijking, gaat zoals ik al zei een leuk trio worden :wink:
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Mooi koopje deze White Viper :thump_up:
Tim

Bericht door Tim »

Van wat je uitspaart kun je makkelijk een 1:1 Dots rijden. :mrgreen:

Tot het eind van de straat
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
InjectTheVenom
Banned

Tim schreef:Tot het eind van de straat
Daar doe je het ook niet voor he :wink: Er is trouwens een klein kansje dat er iets groots aan gaat komen, moet nog even contact opnemen met de beste man om het 1 en ander te regelen (voor de doordenkers onder jullie nee het is geen 1:1 :lol: ).
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Als je dat voor elkaar krijgt....
Bedenk dan wel dat ook jij de Taxes ervoor moet afdragen!

En... je moet lid zijn.
InjectTheVenom
Banned

Gister was de witte RT/10 al binnen gekomen en vandaag bracht de postbode het 2e zusje van de 1:43 Ixo GTS-R Daytona :worshippy: De rest moet dan volgende week nog komen.
Ik heb vandaag werkelijk een enorme bult foto's geschoten en heb hieronder een selectie gemaakt:

Eerste nieuwe binnenkomer met zijn al in de stal aanwezige jaargenoot:

Afbeelding
Afbeelding

De 1 eiige drieling:

Afbeelding

De nieuwste aanwinst in de spotlight:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Somebody buy me a macro lense :oops:

Afbeelding