Ho even ik mag dan wel een zuinige Hollander wezen maar dat maakt mij wel degelijk uit hoor, ik zorg heus goed voor mijn zaakjesjerico schreef:wauw wauw,
mooi model en imo hebben we hier te spreken met een echte viper verzamelaar, maakt nie uit hoe hij hem krijgt, als tie hem maar krijgt.
vind ik mooi om zo te lezen.
greetz,
jerico

Een afgeleefd exemplaar waar de lak vanaf bladdert of zonder doos belief ik niet

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb naar aanleiding van de foto gevraagd of hij er iets op kon verzinnen dat de motorkap stevig vast zit voordat hij verscheept word dus dat gaat goed komenViperArry schreef:Mazzelaar....
Die Viper is zelfs de invoerbelasting nog waard!
Ik hoop dat je m netjes opgestuurd krijgt.

Dit keer mocht ik eindelijk wel eens mazzel hebben, ik heb er al een paar aan mijn neus voorbij moeten laten gaan omdat de bedragen gewoon misselijk hoog werden

En over mazzel gesproken het sprookje gaat ook vandaag weer vrolijk verder

Vannacht tot even voor 03:00 wakker gelegen met Hotmail op mijn mobieltje en wéér heb ik er eentje kunnen snaaien voor een alleraardigst bedrag.
Met deze erbij heb ik een trio: Ixo 1:43, AutoArt 1:18 en nu ook Minichamps 1:43. Gaan echt leuke foto's worden als ik alles eenmaal binnen krijg en op dit moment ben ik nóg steeds niet uitgekocht want ik heb nog enkele koopjes op het oog

$18,51 aanschaf + $14,00 verzendkosten = €22,58