1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
Die R8 is niet echt mooi vind ik, voor dat geld heb je een supervette Aston martin DB9 of een Ferrari 430
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Welk geld?
Die beide modellen zijn zo'n 70 duizend uro meer dan de huidige R8, dus ik weet niet waar je het over hebt?
Die beide modellen zijn zo'n 70 duizend uro meer dan de huidige R8, dus ik weet niet waar je het over hebt?
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Jolly Club

Was geen Benz-freak, en zal het ook met deze weer niet worden.

oh ja... en ik bedoelde gewoon Quattrostazione !!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
'k Had het niet beter kunnen zeggen...Jolly Club schreef:Retro begint trouwens langzamerhand iets van vroeger te worden...
![]()
En dat spoiler-gaas-festival op die R8 staat me ook totaal niet aan.

Volvo S60:

Neem in productie

Neem in productie

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- galleria ferrari
als ze de achterkant iets weizigen mag hij van mij ook in productie
Gr. Dimitry

Gr. Dimitry

mazda, zoom zoom

- Tom_Aston-Martin
die volvo is idd wel mooi! Ook de SL vind ik niet lelijk hoor! Alleen moeten ze de grill net als de nieuwe CL doen..! Dan ist prima vind ik!
- 1:18 24/7
Zooo, gaat Vulvo hip worden?!
Still can't be bothered though, het is net als de moderne Opels, vreselijk hun best doen op design, maar het blijft ondertussen zoo oersaai!

Still can't be bothered though, het is net als de moderne Opels, vreselijk hun best doen op design, maar het blijft ondertussen zoo oersaai!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
Gatverdamme, daar gaat 't Volvodesign
En al helemaal met zo'n Dacia-achterkant

En al helemaal met zo'n Dacia-achterkant

Op zich ziet de Volvo er niet slecht uit , maar die wigvorm herken ik inderdaad niet als Volvodesign.
En wat betreft die nieuwe SL , Mercedes blijft zijn stijloefeningen tot treurenstoe herhalen ,
jaren 50 : ronde koplampen
jaren 70 : vierkante koplampen
eind jaren 80 : ronde koplampen
2005: terug de weg op naar vierkante koplampen
Dat menig Mercedesklant dit optisch designbedrog nog niet doorheeft begrijp ik niet. De stijlkanonnen van vroeger zullen blijkbaar niet meer geevenaard worden (SS, 300SL Gullwing,600SEL enz...)
Bondracer
En wat betreft die nieuwe SL , Mercedes blijft zijn stijloefeningen tot treurenstoe herhalen ,
jaren 50 : ronde koplampen
jaren 70 : vierkante koplampen
eind jaren 80 : ronde koplampen
2005: terug de weg op naar vierkante koplampen
Dat menig Mercedesklant dit optisch designbedrog nog niet doorheeft begrijp ik niet. De stijlkanonnen van vroeger zullen blijkbaar niet meer geevenaard worden (SS, 300SL Gullwing,600SEL enz...)
Bondracer

-
- Moderator
Zo dan!
Wat een lelijk Mercedes (pleonasme, ik weet het)
Die Volvo is ronduit lelijk.
Dat je met zulke letters op je derriere moet benadrukken dat het een Volvo is doet mij denken aan die sportbroekjes van meisjes van 17 die net 10 kilo te dik zijn. Met teksten als "Can't thoutch this" terwijl er echt zou moeten staan, "I do not want to look at you fatt ass".
Voorkant is lelijk Opel-Vectra-2001-achtig, de middenvorm is Audi A5 en Audi kan mij al helemaal niet bekoren. Achterkant is Kia meets BMW Compact.
Duidelijk een auto voor mensen die witte auto's kopen of een Audi R8 rijden
Wat een lelijk Mercedes (pleonasme, ik weet het)

Die Volvo is ronduit lelijk.
Dat je met zulke letters op je derriere moet benadrukken dat het een Volvo is doet mij denken aan die sportbroekjes van meisjes van 17 die net 10 kilo te dik zijn. Met teksten als "Can't thoutch this" terwijl er echt zou moeten staan, "I do not want to look at you fatt ass".
Voorkant is lelijk Opel-Vectra-2001-achtig, de middenvorm is Audi A5 en Audi kan mij al helemaal niet bekoren. Achterkant is Kia meets BMW Compact.
Duidelijk een auto voor mensen die witte auto's kopen of een Audi R8 rijden

Wat een oerlelijke auto......
Die koplampen zijn gewoon afschuwelijk, lijken een slechte versie van een mercedes ontwerp......
De kont is nietszeggend, en het stuk er tussenin..........
Tja.
Volvo was mij al als klant kwijt vanwege de torenhoge kosten...... nu raken ze me ook als potentieele klant voor de toekomst kwijt.
De huidige S60 is en blijft een van de mooiste Volvo's van deze tijd. Mooi getekend, goed gemotoriseerd...... alleen net een beetje te weinig beenruimte achterin.
De nieuwe...... das een wanvertoning als dit m zou worden.
Die koplampen zijn gewoon afschuwelijk, lijken een slechte versie van een mercedes ontwerp......
Tja.
Volvo was mij al als klant kwijt vanwege de torenhoge kosten...... nu raken ze me ook als potentieele klant voor de toekomst kwijt.
De huidige S60 is en blijft een van de mooiste Volvo's van deze tijd. Mooi getekend, goed gemotoriseerd...... alleen net een beetje te weinig beenruimte achterin.
Dat vind ik ook. Waar zijn die goede oude tanks van weleer toch geblevenViperArry schreef:Wat een oerlelijke auto......
Tja.

- Jolly Club
Kortom: Doe mij maar zo'n Volvo !!Duidelijk een auto voor mensen die witte auto's kopen of een Audi R8 rijden

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -