Nils • Mercedes C-klasse!!
- BasPlankgas
- Schaal: 1:18
Re: Nils • foto's & review CLK convertible IAA edition! blz 10!
Mooi, alleen jammer dat de mijne uit elkaar valt
nu ligt de spiegel, wiel en bumper/grill/lampen eraf.

Terug van weggeweest!
Collectie
Collectie
damn, dat is zwaar klote.. beetje te veel mee gespeeld? 

COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
nog steeds geen reactie op mijn e-mail aan verzamelhuis.. morgen gewoon eens bellen naar die lui.
@ Wieldop:
de CLK-klasse coupé van Kyosho schijnt geen perfecte afwerking te hebben qua grille/voorkant en dashboard.. klopt dat?
de CLK-klasse coupé van Kyosho schijnt geen perfecte afwerking te hebben qua grille/voorkant en dashboard.. klopt dat?
yay! vandaag bij de GAMMA (dat zeg ik) een antraciet metallic-lak gehaald voor op de 206. volgens m'n vader kun je die lak gewoon OVER de rode lak heen spuiten, zonder primer of iets. alleen moet ik op de plastic onderdelen (bumpers) wél hechtprimer gebruiken. ach, we zullen zien.
ik ben ook al begonnen aan het interieur, alles is al geverfd maar moet nog een beetje bijgewerkt worden.. ik ben er wel aan het denken om geen antraciete accenten te maken, maar meer in de richting van grijs/zilver.. dit ziet heel mooi uit op de stoelen vind ik. gewoon een metaal-look zeg maar, in de zijpanelen.
ik ben ook al begonnen aan het interieur, alles is al geverfd maar moet nog een beetje bijgewerkt worden.. ik ben er wel aan het denken om geen antraciete accenten te maken, maar meer in de richting van grijs/zilver.. dit ziet heel mooi uit op de stoelen vind ik. gewoon een metaal-look zeg maar, in de zijpanelen.
Re: Nils • voortgang ombouw 206 cc - AL GESPOTEN!
gisteren heeft mijn 206'je zijn eerste laklaag gehad, en vanmorgen, toen 'ie helemaal droog was, zijn tweede.
bij de tweede laklaag heb ik ook de bumpers etc meegespoten, en ik zal jullie binnenkort foto's laten zien.
bij de tweede laklaag heb ik ook de bumpers etc meegespoten, en ik zal jullie binnenkort foto's laten zien.
Re: Nils • voortgang ombouw 206 cc - AL GESPOTEN!
UPDATE: Peugeot 206 cc (Welly) eindresultaat.

Mijn huidig camera-achtig iets (aka mobieltje) krijg ik even niet aan de praat (je zult 'm wel al hebben zien liggen op een paar foto's) dus mijn foto's zijn met mijn andere mobiel gemaakt. Deze was ook niet op zijn best, dus...

Mijn huidig camera-achtig iets (aka mobieltje) krijg ik even niet aan de praat (je zult 'm wel al hebben zien liggen op een paar foto's) dus mijn foto's zijn met mijn andere mobiel gemaakt. Deze was ook niet op zijn best, dus...
Re: Nils • 25/08/09 - Peugeot 206 cc - EINDRESULTAAT
indd. en voor een eerste project vind ik het al aardig uitzien, aangezien ik 'm zelf heb geschuurd, gespoten, geverfd en in- en uit elkaar heb gehaald.
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Respect
, ziet er strak uit. Heb ooit ook eens geprobeerd om 'n model te spuiten, maar op de één of andere manier wilde de lak maar niet hechten
.

ik heb geen primer of iets gebruikt, alleen het model lichtjes geschuurd (dus tot de lak er nog op zat) en toen gewoon overgespoten. gewoon een spuitbus metaalverf van de GAMMA, en totaal geen probleem mee gehad :yay:
Ziet er heel goed uit
Kleur komt heel goed overeen met een echte Peugeot kleur.
Interieur is ook netjes en kloppend.
Alleen jammer dat de bumpers niet netjes aansluiten.
Verder helemaal niet verkeerd voor een eerste ombouw.
Voor een volgende keer de verf geheel van de body afhalen middels thinner/afbijt/oude remolie en de laklaag geheel opnieuw opbouwen.
Dan wordt het model nog strakker.
Antonio.

Kleur komt heel goed overeen met een echte Peugeot kleur.
Interieur is ook netjes en kloppend.
Alleen jammer dat de bumpers niet netjes aansluiten.
Verder helemaal niet verkeerd voor een eerste ombouw.
Voor een volgende keer de verf geheel van de body afhalen middels thinner/afbijt/oude remolie en de laklaag geheel opnieuw opbouwen.
Dan wordt het model nog strakker.
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
ja, erg jammer van de bumpers.. alleen de achterbumper past niet goed, da's wel klote. de voorbumper zit goed, maar volgende keer gebruik ik nooit meer een lijmpistool (op aanraden van m'n vader) want die lijm wordt uiteindelijk veel te dik (reden waarom de achterbumper niet past)
voor een eerste keer vind ik het persoonlijk ook enorm geslaagd, maar 't was ook enorm stresserend op sommige momenten. that's life, hè.
voor een eerste keer vind ik het persoonlijk ook enorm geslaagd, maar 't was ook enorm stresserend op sommige momenten. that's life, hè.

de kleur staat hem echt goed 

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Deze kleur staat hem zeker goed. Beter dan het rood