nismocoupe schreef:Is dat een echte porsche of kit van de porsche??
Grtz
Nieuwe update Porsche 911 AVD 1op12
- eugene alferink
Re: Porsche verzameling
Laatst gewijzigd door eugene alferink op di 21 jun 2011 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Hele bijzondere verzameling, ik bedoel collectie. Je zou inderdaad zo entree kunnen heffen! 

- nismocoupe
Nee ik ben niet bekend met de prijzen maar het kon zijn dat het een echte was en dat je al je centjes daar had ingestoken.
Je zou niet de enige zijn hoor ik ken er die alles in de auto steken(tuning) en dan staat die als ze kunnen nog zelfs s'nachts naast hun bed.
Maar ze gaan dan ook niet op vakantie of ze doen buiten tuningtreffen naar niets anders.
Ik weet wel dat James Dean is verongelukt en heb gehoord dat het model in het porsche museum zou staan.
Maar dit heb ik enkel van horen zeggen en ben nog niet in het porsche museum geweest.
Grtz
Je zou niet de enige zijn hoor ik ken er die alles in de auto steken(tuning) en dan staat die als ze kunnen nog zelfs s'nachts naast hun bed.
Maar ze gaan dan ook niet op vakantie of ze doen buiten tuningtreffen naar niets anders.
Ik weet wel dat James Dean is verongelukt en heb gehoord dat het model in het porsche museum zou staan.
Maar dit heb ik enkel van horen zeggen en ben nog niet in het porsche museum geweest.
Grtz
- ///M-power
WOW!
Prachtig 'museum' heb je daar met de 550 Spyder erin

Alpine, Renault & BMW!

- eugene alferink
Wat betreft de 550 spyder, er zijn er destijds maar een goede 130 van geproduceerd en het is momenteel een van de meest begeerde en gewilde Porsche klassieker. Dit gegeven drijft de prijzen op tot astronomische waarden en dit is echt niet weggelegd voor mij. Albert Westerman van State of Art heeft 2 originele 550 spyders in concours staat, deze 550`s rijden de laatste jaren mee aan de Mille Miglia. Afgelopen jaar zat zelfs in de blauwe 550, JP Balkenende naast Gijs v Lennep tijdens de avond etappe. Gelijk wil ik hierbij mijn nieuwste aanwinst tonen, die ik ga ombouwen tot de blauwe 550 variant van team State Of Art. Het betreft hierbij een slotrace model van Revell, een zeer acceptabel model in 1 op 32 en nog wel voor de slotrace baan. Zal tzt de vorderingen op dit forum tonen.nismocoupe schreef:Nee ik ben niet bekend met de prijzen maar het kon zijn dat het een echte was en dat je al je centjes daar had ingestoken.
Grtz

Leuk idee. Maak je er een ombouwtopic van?
Je weet waar je decals kunt laten maken
Je weet waar je decals kunt laten maken

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Het mag dan wel geen echte 550 zijn, het is goed dat deze auto op deze manier alleen nog maar meer gewaardeerd kan worden. Als niemand kits als deze zou maken, dan hadden we waarschijnlijk veel minder vaak deze mooie auto mogen aanschouwen.
Je garage, ik bedoel museum, ziet er echt super uit! Je hebt groot gelijk dat deze ruimte het woord garage is ontgroeid, dat is het zeker al heel wat keren

Je garage, ik bedoel museum, ziet er echt super uit! Je hebt groot gelijk dat deze ruimte het woord garage is ontgroeid, dat is het zeker al heel wat keren

- eugene alferink
Rudi en Richard, leuk dat jullie afgelopen donderdag bij, mij m`n verzameling kwamen aanschouwen, ik vond het gezellig en we hebben mooi kunnen praten over onze verzamelingen. Jullie hebben inmiddels een goed beeld over mijn collectie kunnen vormen, nu rest mij nog de eer om een keer bij jullie te komen buurten. Eerdaags doe ik wel een belletje.
Groeten, Eugène
Groeten, Eugène
- eugene alferink
Helemaal mee eens, de meeste van deze automobielen zijn niet vaak in "`t wild" te bewonderen zo zeldzaam als ze zijn, dit is dus de manier om de geweldig mooie lijnen van de 550 vaker te aanschouwen. Echter de replica`s van de 550`s zijn ook nog niet in grote getale waar te nemen op `s neerlands wegen. Dank je voor de rest van je lovende woorden wat betreft mijn garage.Mr. Dj M. schreef:Het mag dan wel geen echte 550 zijn, het is goed dat deze auto op deze manier alleen nog maar meer gewaardeerd kan worden. Als niemand kits als deze zou maken, dan hadden we waarschijnlijk veel minder vaak deze mooie auto mogen aanschouwen.
Je garage, ik bedoel museum, ziet er echt super uit! Je hebt groot gelijk dat deze ruimte het woord garage is ontgroeid, dat is het zeker al heel wat keren![]()
![]()
![]()
Eugène
He Eugene,Eugène schreef:Rudi en Richard, leuk dat jullie afgelopen donderdag bij, mij m`n verzameling kwamen aanschouwen, ik vond het gezellig en we hebben mooi kunnen praten over onze verzamelingen. Jullie hebben inmiddels een goed beeld over mijn collectie kunnen vormen, nu rest mij nog de eer om een keer bij jullie te komen buurten. Eerdaags doe ik wel een belletje.
Groeten, Eugène
Ja het was erg gezellig en die verzameling van jou is echt super gaaf en de manier van verzamelen dus alleen op modellen van porche en dus niet van het zelfde model meerdere livery's is ook gaaf en zo hou je het in de hand en exclusief.
de toppers vond ik toch wel de martini porsche's heerlijk dat setje bij elkaar zo, samen met de vrachtwagen.
En ja dat diorama is echt super gaaf en heel erg netje's afgewerkt.
Met de tips van jou ga ik binnenkort aan een diorama voor me zelf beginnen.
En ja dan jou kit car die je heb staan van een 912 porsche is echt gaaf en is gewoon een lust voor het oog als je een autogek bent zo als ik en richard.
en je bent welkom bij ons bel maar effe een keer.
rudie ter hogt
Het was inderdaad mooi dat we even hebben kunnen kletsen over onze hobby. en het was echt gaaf om je collectie in het echt te zien.
Het zag er echt gelikt uit en je had er een heel aantal tussen staan die ik erg mooi vond.
het meest bijzondere vind ik toch wel je diorama baan en de transporters die in je kast staan!!
Ik heb er veel kijkgenot aan gehad
En als je het er een keer naar hebt ben je hier uiteraard ook welkom!!!
Greetz Richard
Het zag er echt gelikt uit en je had er een heel aantal tussen staan die ik erg mooi vond.
het meest bijzondere vind ik toch wel je diorama baan en de transporters die in je kast staan!!

Ik heb er veel kijkgenot aan gehad
En als je het er een keer naar hebt ben je hier uiteraard ook welkom!!!
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Zo, wat een schitterende "garage" en een geweldige 550 kit. Heb je daar meer foto's van?

- eugene alferink
Weet niet of dit wel de bedoeling is op dit forum, is toch meer een forum voor modelauto`s?rpi schreef:Zo, wat een schitterende "garage" en een geweldige 550 kit. Heb je daar meer foto's van?![]()
![]()
Zal tzt wel een keer enkele pics plaatsen.
- eugene alferink
Vandaag even een nieuwe update, met Jägermeister Porsche`s, voor mij toch wel de mooiste livery`s zeker voor een merk als Porsche. Maar ook het merk BMW met de Jägermeister sponsoring vind ik persoonlijk erg mooi.

911RSR

934 ( Mini-Champs)

934 ( Eagles Race)

935 ( Ebbro)

935 ( Kit van Provence Moulage)
En nog 2 slotrace Porsche`s

934 (Ninco)

935 ( Carrera)

911RSR

934 ( Mini-Champs)

934 ( Eagles Race)

935 ( Ebbro)