Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De oogst van Nunspeet:
- Peugeot J7 rallongée (verlengde uitvoering dus)
- Peugeot 301 Fourgonnette (oudje, nog niet eerder gezien)
- Citroën TUB (!)
- Renault 300 kgs (Juvaquatre Fourgonnette)
Ik geloof dat ik onderhand de modellen heb uit de serie, die ik interessant vind.
(2CV bestel, Estafette en Renault 4F4 heb ik al in 1:18 en vind ik in deze serie minder geslaagd, Renault Galion spreekt me niet aan en niet-Franse auto's passen niet in mijn verzameling). Alleen de grote Citroën Jeu de Plage hoop ik nog tegen te komen, maar ik weet niet of Action die ingekocht heeft).
Volgens mij heb ik de jeu de plage wel gezien, is dat niet die met dat bootje bovenop. Heb er ook weer 5 gekocht, want er was weer nieuwe voorraad! Die Saviem, wow die is zwaar!
Ja die Citroën is mooi,eind deze maand ga ik naar een beurs in Maasmechelen,misschien vind ik hem daar...als het voor een zacht prijsje is tripoux,stuur ik jou ééntje...
chummy dj schreef:Ja die Citroën is mooi,eind deze maand ga ik naar een beurs in Maasmechelen,misschien vind ik hem daar...als het voor een zacht prijsje is tripoux,stuur ik jou ééntje...
chummy dj schreef:Ja die Citroën is mooi,eind deze maand ga ik naar een beurs in Maasmechelen,misschien vind ik hem daar...als het voor een zacht prijsje is tripoux,stuur ik jou ééntje...
ooh ooh kan je voor mij ook even kijken. Wil deze ook wel hebben. Hoeft niet perse hoor, maar als je hem voor heel weinig tegenkomt wil ik hem ook wel. Voor €10,- bijvoorbeeld. Als ze duurder zijn hoeft het niet, want dan word het mij wat te duur.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!