zou je daar wat foto's van kunnen makenrpi schreef:Skylines zijn altijd goed![]()
De matzwarte FIA GT versie die er aan komt is schitterend.
Heb hier een duo staan met de straat R35 met zwarte velgen van AA, naast de FIA GT met britse vlag op het dak.
jazeker die wil ik ook nog een keer hebben ja want dat was toch mijn favo weer in deel 4Bjorn schreef:Mooie update Jeroen, die Skyline is echt geweldig in die kleur blauw.
En ook super dat je collectie zelfs zo compleet is dat je zowel die met open als dichte ramen hebt.
Nu nog de versie van Fast and Furious 4 in dezelfde kleur voor ernaast!
de skyline bj 1972 kwam voor het eerst in fast 5 als ik mij niet vergisnissanskylinejeroen schreef:jazeker die wil ik ook nog een keer hebben ja want dat was toch mijn favo weer in deel 4Bjorn schreef:Mooie update Jeroen, die Skyline is echt geweldig in die kleur blauw.
En ook super dat je collectie zelfs zo compleet is dat je zowel die met open als dichte ramen hebt.
Nu nog de versie van Fast and Furious 4 in dezelfde kleur voor ernaast!
ik wil ook nog de zwarte skyline kpgc110 waar brian o conner in het begin in deel 4 meerijdt
dat is eigenlijk een standaard skyline kpgc10 uit 1972 wide wheel versie met de velgen
alleen met een sportuitlaat eronder heb 2 van zo wide wheel straats versies nog zelf
niet in mijn verzameling wel beetje gekeken naar eventuele velgen etc
maar wordt wel moeilijk maar mocht ik keer hebben dan zou ik hem
toch weer door jouw willen laten maken![]()
nissanskylinejeroen schreef:zou ook kunnen ik weet niet meer zeker welk deel het was en ja klopt de kpgc10 heb je alleen in kyosho en autoart en de kyosho heeft de wifte en de zilvere in standard wheel en de wide wheel dezelfde velgen als de fast five versie heeft de wide wheel er al onder de autoart heeft de standard wheel alleen in het rood wit zilver en geel deze zou ik heel graag willen laten maken maar ik wil vooral de nissan skyline r33 big bird geel van the fast and the furious van leon die heb ik altijd al mooi gevonden zelfs toen ik nog the fast and the furious modellen spaarde
gr jeroen