Geweldig om dit soort ook lekker in schaal langs te zien komen!
very enjoyable

Greetz Richard
Grrr backschuifelhoofd schreef:Grrrrrr
Mercietjes, just returning the favorpeugeot-gek schreef:Jawadde wat een beest is dit.
Prachtig gewoonsuper update.
Greetz
Thenkjoe blij dat ie bevaltrsh_scuderia schreef:Leuk model die inderdaad "open" goed tot zijn recht komt.
Ik heb m nog nie dicht gehad,Bien schreef:Dikke update hier. Ben het ook helemaal mee eens dat hij open veel beter tot zijn recht komt.
Afwerking is idd 'spot on', als je de doos oppakt denk je, WTF ik mis wat qua gewicht( plastic bovenbouwOTF'er schreef:Ik denk dat prestaties zeker niet "funny" zijn...
Een mooie afwerking ook
Met een beer van een motor erin en geen knuffelbeertjeSmokey schreef:Wat een beregoeie wagen dit!!!!!!
Geweldig om dit soort ook lekker in schaal langs te zien komen!
very enjoyable![]()
![]()
![]()
Greetz Richard
Ajoh kom op.. Er zitten hele mooie Mopars tussenNelis schreef:Heel gaaf de funny car modellen van Autoworld! Jammer dat ik ze niet kwijt kan hier...
schuifelhoofd schreef:Nou Affi, ik heb de zwarte uitvoering, en kan alleen maar beamen wat een schitterend model dit is.
Met recht en reden een TOP aanwinst!
DankieJeffrey1985 schreef:Schitterend model zeg
Uiteraard! Welke Authentics heb jij eigenlijk niet?Nelis schreef:Mooie Camaro! Heb hier precies dezelfde in de vitrine staan!
peugeot-gek schreef:zeer mooi is dit;prachtige foto's.
Dankjewel voor de leuke woorden, het interieur valt een beetje tegen bij de rest, maar verder echt een 1/1 replicagerardduinkerken schreef:Wauw wat een mooi model.
Goed nagemaakt van origineel heb al wel minderen voor bij zien komen
mooie toevoeging .