Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Bracer

Bericht door Bracer »

Welkom Ronald!! zo te lezen is het forum weer een ombouwer rijker :thump_up:
Afbeelding
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Aller eerst Welkom Ronald!

GTS schreef:dank voor het hartelijk ontvangen van een nieuweling :worshippy:
voel me meteen al een beetje thuis :lol:

@ 1:18,
recente modellen van Opel in de schaal 1:18, Tja dat houdt inderdaad bij de Speedster van Maisto, en Welly wel een eind op. (helaas)

niet helemaal waar Revell heb ook aardig zijn best gedaan en heeft een Opel Manta en enkele oude Opels op de markt.Minichamps heeft wat oude straat modelen gemaakt dus nog genoeg te sparen.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
St. Paul

Bericht door St. Paul »

De_Modelautogarage schreef:
GTS schreef: recente modellen van Opel in de schaal 1:18, Tja dat houdt inderdaad bij de Speedster van Maisto, en Welly wel een eind op. (helaas)

niet helemaal waar Revell heb ook aardig zijn best gedaan en heeft een Opel Manta en enkele oude Opels op de markt.Minichamps heeft wat oude straat modelen gemaakt dus nog genoeg te sparen.

Ik was gister nog in een Opel dealer en ze hadden idd een nieuwe lading Manta's uit de fabriek gekregen. Die staan nu in de showroom... :lol: :doh:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

St. Paul schreef:Ik was gister nog in een Opel dealer en ze hadden idd een nieuwe lading Manta's uit de fabriek gekregen. Die staan nu in de showroom... :lol: :doh:

Wow, dan moet ik snel weer een matje gaan kweken! :mrgreen:
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

De modelautogarage schreef:
GTS schreef:dank voor het hartelijk ontvangen van een nieuweling
voel me meteen al een beetje thuis

@ 1:18,
recente modellen van Opel in de schaal 1:18, Tja dat houdt inderdaad bij de Speedster van Maisto, en Welly wel een eind op. (helaas)
Oude modellen zijn er genoeg gemaakt, maar ik zie helaas nog geen 1:18 astra of vectra verschijnen op de markt. Erg jammer, want het zou leuk zijn om van m'n eigen auto een 1:18 model te hebben :thump_up:
Afbeelding
GTS
Contacteer:

Bericht door GTS »

Hoi,

alleerst heet ook ik Ronald welkom.

met recente modellen bedoelde ik dus inderdaad modellen die op dit moment nog in de showroom staan.
Zo zou bijvoorbeeld een GTC, een Tigra TT, en zeer zeker een GTS in de schaal 1:18 een welkome aanvulling zijn op mijn (volgens mij toch) complete verzameling. De firma Revell is al op de hoogte van mijn wensen http://revell.staging.xmachina.de/typo3/de/produkte/modellbau/wunschmodell/?id=75 maar of ze die ooit gaan maken :?:
Maar als er nog iemand een Opel straatmodel weet in de schaal 1:18, wat ik nog niet in mijn bezit heb, dan hou ik me graag aanbevolen.
Afbeelding

GroeTjeS
Bracer

Bericht door Bracer »

Hmm, zou het helpen als we hier met zn allen laat zeggen de Spyker C8 en andere veel gewilde modellen invoeren? :drool:
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ronald, van harte welkom op dit forum :thump_up:
Afbeelding
coolpappa04

opel omega lotus

Bericht door coolpappa04 »

hallo allemaal,hier ben ik weer even.zeg gts jij als opel verzamelaar,ik zoek mij al jaren verwoed naar een 1/18 opel omega lotus.hij bestaat ik weet het zeker in dealeruitvoering,maar nergens iets over te vinden,laat maar iets weten
groeten :D peter
foto volgt,zie link
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EZQLFNIP
GTS
Contacteer:

Bericht door GTS »

@ coolpappa04

Hoi Peter,

van het bestaan van een omega Lotus in de schaal 1:18 is mij niets bekend. Wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat er nooit een Omega Lotus uitgebracht is in die schaal. Maar je hebt me wel curieus gemaakt... :D
Wel weet ik dat er eind dit jaar van Minichamps een OPEL OMEGA 3000 24 EVO 'ATS' DTM zal verschijnen. Maar aangezien dit geen straatcar is, past deze niet in mijn collectie.
Zullen we afspreken dat als iemand van ons meer weet van deze Omega lotus dat we hierover in de groep straatversies een nieuw topic openen, want hier is het eigenlijk de beurt aan nieuwe mensen om zich voor te stellen. :wink:
Afbeelding

GroeTjeS
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

Ook namens mij alle nieuwe leden welkom.
boerke04

Bericht door boerke04 »

Ik wil ook even alle nieuwe leden van harte welkom heten op het forum :mrgreen: :thump_up: .
Afbeelding
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Aan alle nieuwe leden: Welkom.

@ Coolpappa & GTS:

Een Lotus Omega in 1:18 :shock: :?: Ik heb er nog nooit iets over gehoord, en dus ook nog nooit gezien... Maar als die er is dan wil ik 'm ook hebben :drool:
coolpappa04

opel omega lotus

Bericht door coolpappa04 »

als ik er ooit één te pakken kan krijgen zullen we hem delen oké,jij de doos en ik de auto :lol: :lol: :lol:
op volgende link zie je hem nog eens in het echt
groetjes p
Afbeelding
Opel-DTM

Re: opel omega lotus

Bericht door Opel-DTM »

coolpappa04 schreef:als ik er ooit één te pakken kan krijgen zullen we hem delen oké,jij de doos en ik de auto :lol: :lol: :lol:
op volgende link zie je hem nog eens in het echt
groetjes p

Oke... daar hou ik je aan...

Zal trouwens ff zoek... heb nog een site waar er nog veel meer staan..
PB die dan wel naar je :D
Plaats reactie