Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
En daar is update 2! En wel een hele zeldzame! Ik kon werkelijk een prikkie deze schitterende Daytona Competizione kopen. Helaas is het model niet in een superstaat maar dat kan ook niet voor dat geld.
Het rechterkoplampglas is gebroken en de spiegel mist. Het is echt een heel mooi model van Kyosho, het model doet niet onder voor een AUTOart. De details zijn echt
1/18 Ferrari 365 GTB/4 Daytona Competizione - Kyosho -
Als er iemand toevallig nog een mooie chrome spiegel over heeft, laat het me even weten .
Heel erg mooi en ik zou idd ook brutaal een mailtje sturen voor vervangende onderdelen. Wie niet waagt...
Hoe kan het trouwens dat ik blauwe lucht op je foto zie, de hele Godsganse dag regent het
Peter Parker schreef:Heel erg mooi en ik zou idd ook brutaal een mailtje sturen voor vervangende onderdelen. Wie niet waagt...
Hoe kan het trouwens dat ik blauwe lucht op je foto zie, de hele Godsganse dag regent het
Foto's waren zondag al gemaakt
Allen nog bedankt voor de reacties Jammer dat het model inderdaad niet in superstaat verkeerd maar voor de prijs mag ik absoluut niet klagen
Voor mijn verjaardag kreeg ik dit schitterende modelletje! Het gaat hier om een Alfa Romeo Giulia Sprint GTA van Minichamps. Het is werkelijk een erg mooi gedetailleerd model.
Omdat dit eigenlijk m'n droomauto is, is het helemaal leuk om hier een model van te krijgen! Hier wat foto's:
Nogmaals dank aan RJ voor het mogelijk maken van deze update!