Le Mans (series) 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
F40F50ENZO
Schaal: 1:18

Bericht door F40F50ENZO »

Jammer dat auto's die voor de streep gaan staan wachten tot het tijd is niet gediskwalificeerd worden

Stilstaan op een circuit met draaiende motor is iets voor idioten, echt een lachertje
Helemaal mee eens, als je het al niet aandurft om nog een rondje eruit te persen, dan ben je mijns inziens de tweede plaats niet waardig. :thump_down:
Maar ja het zijn fransen en het is Le Mans, dus dan mag alles :wink:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Jep, Peugeot was eigenlijk kapot.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D goed voor audi ,maar vooral voor pescarolo die maar een klein budget heeft tegen over audi en peugeot :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
buttonfreak
Contacteer:

117ayrton schreef::D goed voor audi ,maar vooral voor pescarolo die maar een klein budget heeft tegen over audi en peugeot :thump_up: :thump_up:
Klopt als een bus.
boerke04

Bericht door boerke04 »

fish88 schreef:EINDELIJK GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!
:worshippy: :worshippy: ASTON MARTIN!!!!! :worshippy: :worshippy:
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Volgens mij is het heel gewoon dat wagens op de winnaar wachten om een mooie foto finish te maken 1-2-3, beetje traditie hoor. Peugeot deed het niet gek vond ik, Audi had nog veel ongeluk in deze race en Pescarolo haalde mooi de kruimels van tafel en een podium. Zijn gezicht hing scheef, heeft Henri een hersenbloeding gehad? Niets van meegekregen. Aston Martin eindelijk gewonnen van Corvette. Volgend jaar weer spannend. Wat een regen op het eind, dat had ik niet leuk gevonden om door te lopen, maar het was af en toe toch slikken om te zien. De start en al de mensen en het duister. Volgend jaar hopelijk weer.
tom

Bericht door tom »

Als je geen MotorsTV en een trage internetverbinding hebt, ben je overgeleverd aan RTL7. Daar word je niet vrolijk van...

Maar een aardige race weer met veel drama. Als Audi-fan vind ik de uitslag leuk, maar twee van de drie auto's uit de race niet. Die misser van het jonkies-team was te vermijden door meer trainen, ze hadden beter drie routinees in de derde auto kunnen zetten. Maar goed, achteraf kijk je een koe in de kont.
Dat wiel van auto 1, je maakt mij niet wijs dat dit niet het gevolg van die pit-klunzerij was.

Goede beurt voor Aston, dat hadden ze verdiend. Leuk voor Peugeot en Pesca ook, hoewel ik de wacht-actie van Peugeot ook niet echt stijlvol vond.

Volgend jaar maar eens wat meer moeite doen om er live te gaan kijken.
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Le Mans 2007

Bericht door Ferrari10flrb »

buttonfreak schreef:[..]

Belediging van de Gulf kleuren?? Kan dat ook al?
Zie het als het uiten van mijn "ongnoegen", vind het jammer dat een auto met z'on mooie livery zo liep te klungelen. Dat vond ik ook van de enige Ferrari 550 Maranello, die werd zelfs door de GT2's om de oren gereden
fish88

Re: Le Mans 2007

Bericht door fish88 »

Ferrari10flrb schreef:[..]

Zie het als het uiten van mijn "ongnoegen", vind het jammer dat een auto met z'on mooie livery zo liep te klungelen. Dat vond ik ook van de enige Ferrari 550 Maranello, die werd zelfs door de GT2's om de oren gereden
Ach vind het alleen maar mooi dat ie meereed :thump_up:

Vergeet niet dat die wagen al afstamt uit 2001 en denk dat dit ook de laatste keer is dat we er 1 terugzien op lemans.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Ferrari10flrb
Contacteer:

Le Mans 2007

Ben het wel eens met Peter wat betreft de wachtaktie, gebeurt wel vaker op Le Mans maar dan dat men gewoon in de pits wacht en dan pas in de laatste ronde weer gaat rijden. Het feit dat het hier Peugeot betrof werd e.e.a. natuurlijk vol in beeld gebracht.

En één ding is zeker volgend jaar ben ik er hoe dan ook weer bij op Le Mans, het kriebelde af en toe flink. Gelukkig was mijn abonnement op Motors TV net op tijd aktief. Gewldig commentaar met lekkere droge Engelse humor. Heb af en toe nog naar RTL7 gekeken maar van dat commentaar werd ik niet zo vrolijk. Rik Wnkelman was nog wel redelijk deskundig maar die andere commentator wist geloof ik niet echt wat hem overkwam. Zoals oa opmerking dat Audi niet zoveel tegenstand heeft in de VS.....ahum
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

WE ZIJN ER WEER !!!!!

na een weekje Le Mans gaan we morgen weer volop van start.. nu eerst even uitrusten van een natte week...

:mrgreen:
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Zo, ook weer terug.

Waarom is iedereen zo kritisch op Peugeot?
Audi heeft 7 jaar ervaring opgedaan met de R8 en rijdt het 2e volledige seizoen met de R10.
Peugeot heeft 2 races ervaring met de 908. Het apparaat is in januari dit jaar voor het eerst op een circuit geweest ...

Audi debuteerde in 1999 met de R8: de twee R8R's werden 3e en 4e, de twee R8C's vielen uit met kapotte versnellingsbakken.
De bakken van Audi zijn trouwens jarenlang heel slecht geweest en alleen omdat het reglement het toen toestond de hele bak te wisselen (wat die mannen van Joest in een kwartiertje konden :worshippy: ) zijn ze niet vaker uitgevallen.

Na 2000 heeft Audi nooit meer concurrentie gehad van een fabrieksteam, en de fabrieken die in 2000 meereden kon je niet serieus nemen (Cadillac en Chrysler). Ja, er reed nog een fabrieksteam in 2001 tm 2003, maar dat was Bentley (dus Audi) en die mochten 2003 dan ook winnen :?

Dus een debuut van Peugeot met een tweede plek is keurig. Ik verheug me nu al op 2008.

Ik ben veel kritischer op de Spykers. Die rijden nu al voor het vierde jaar mee en hebben nog steeds niet gepresteerd :doh:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
buttonfreak
Contacteer:

model1op43 schreef:Zo, ook weer terug.

Audi heeft 7 jaar ervaring opgedaan met de R8 en rijdt het 2e volledige seizoen met de R10.
Peugeot heeft 2 races ervaring met de 908. Het apparaat is in januari dit jaar voor het eerst op een circuit geweest ...

Audi debuteerde in 1999 met de R8: de twee R8R's werden 3e en 4e, de twee R8C's vielen uit met kapotte versnellingsbakken.
De bakken van Audi zijn trouwens jarenlang heel slecht geweest en alleen omdat het reglement het toen toestond de hele bak te wisselen (wat die mannen van Joest in een kwartiertje konden :worshippy: ) zijn ze niet vaker uitgevallen.

Na 2000 heeft Audi nooit meer concurrentie gehad van een fabrieksteam, en de fabrieken die in 2000 meereden kon je niet serieus nemen (Cadillac en Chrysler). Ja, er reed nog een fabrieksteam in 2001 tm 2003, maar dat was Bentley (dus Audi) en die mochten 2003 dan ook winnen :?

Dus een debuut van Peugeot met een tweede plek is keurig. Ik verheug me nu al op 2008.

Ik ben veel kritischer op de Spykers. Die rijden nu al voor het vierde jaar mee en hebben nog steeds niet gepresteerd :doh:
Goed: Peugeot's overwinning in de '90-er jaren was ook dankzij het uitblijven van concurrentie.

Peugeot zou het wel even doen, Audi verslaan. Maar dan wel al stiekem dingen roepen als weinig voorbereiding. Het eerste bericht van deze Le Mans racer is al vrij oud, dus korte voorbereidingstijd?

Ik meen dat Spyker in haar klasse dan wel niet Le Mans, maar wel een aantal races won.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

buttonfreak schreef:[..]

Peugeot zou het wel even doen, Audi verslaan.
Misschien hadden ze dan ook ene C. Albers aan moeten nemen. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Le Mans

model1op43 schreef:Zo, ook weer terug.

Ben het met je eens dat Peugeot het voor een debuut best aardig gedaan heeft. Je moet gewoon naar de objectief meetbare feiten kijken maar daar hebben een heleboel racefans het nogal moeilijk mee. En ben ook kritisch over de Spykers.
Plaats reactie