Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT schreef:Leuke aanwinsten, Peter. Je Sabre collectie krijgt onderhand een aardige omvang.
Ja ik kan op zoek naar de 3 missende. Zal in Houten eens gaan speuren. Verder zijn er nog wat varianten die ik mis, totaal zal ik dat er 24 waren met varianten erbij.
Dit is er eentje die ik terug gevonden heb uit mijn kinder verzameling. Een Maserati 3500 GT van Penny.made in Italy schaal 1/66. Hij heeft die tijd overleeft omdat hij zo slecht reed. De wielen zijn ietwat klein en in de speedwheels tijd deed hij niet echt mee. Nu ben ik er blij mee omdat hij nog aardig gaaf is gebleven.
Heb het idee bij de verkeerde collectie te kijken Schitterende Maserati's, Peter De Boomerang staat boven aan mijn lijst.
De uitvoering 3500 GT is beter bekend als de Maserati Sebring
Peter Parker schreef:Dit is er eentje die ik terug gevonden heb uit mijn kinder verzameling. Een Maserati 3500 GT van Penny.made in Italy schaal 1/66. Hij heeft die tijd overleeft omdat hij zo slecht reed. De wielen zijn ietwat klein en in de speedwheels tijd deed hij niet echt mee. Nu ben ik er blij mee omdat hij nog aardig gaaf is gebleven.
He die heb ik onlangs langs zien komen... nnToegevoegd na 34 seconden:nn
jonnoT schreef:Heb het idee bij de verkeerde collectie te kijken Schitterende Maserati's, Peter De Boomerang staat boven aan mijn lijst.
De uitvoering 3500 GT is beter bekend als de Maserati Sebring
Ja, maar op de bodem staat 3500 GT. Het is, daar zijn wij achter gekomen, eigenlijk een Sebring. nnToegevoegd na 1 minuten:nn
Daar past mijn Hot Wheels Maserati Quatrroporte en MC12 mooi bij . Ik meen dat Peter ook de Maserati Mistral heeft. (Die Boomerang was nogal populair: Norev en Schuc hebben er ook een model van)
Ik las over de Boomerang dat er maar 1 van gemaakt is. Dus een blauwe versie is er never nooit geweest. Fijn om te weten dat die andere ook Sebring werd genoemd. Ik maak A4tjes met info van het model en het echte 1:1 voorbeeld. Via internet knip en plak het e.e.a. bij elkaar en dan heb ik weer een mooie geschiedenis.