In welke auto rijden we zelf

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door BMWMaX »

NilsK schreef:Inderdaad prachtige auto, en die aanpassingen i.v.m. je letsel (neem ik aan, aangezien dat op je site staat) zien er toch niet zo verkeerd uit, al lijkt het me in het begin wel even wennen. :wink:
Persoonlijk vind ik de houtlook in de Bimmert toch mooier als de metaallook (vooral i.c.m. die kleur) maar ook die metaalstrips doen uiteindelijk geen afbreuk aan de auto.

Ook veel respect van deze kant :thump_up: :respekt:

Hoe is het eigenlijk gekomen, als ik vragen mag? Aanrijding? (op je site stond ook dat je 5 jaar BMW-loos bent geweest) :(

Nergens staat 5 jaar hoor :wink: (Na een periode van zo'n zeven maanden (juni-december 2008) BMWloos geweest te zijn )
Metaal look heb ik ook zeker niet zoals ook duidelijk te zien is. Hoe en wat ik gedaan heb met het kunstleer lijkt me ook duidelijk.

Een ongeluk heb ik niet gehad en ik heb dus ook gelukkig allebij mijn benen nog. Ze werken ook nog wel maar niet meer als het hoort als gevolg van MS.

Het rijden met handbediening is even wennen maar dat gaat sneller dan je denkt. Uiteraard moet je hiervoor wel rijlessen nemen en een rijtest doen i.v.m de aanpassing van het rijbewijs.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Autofan »

Geweldig dat dit tegenwoordig kan! ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Kyoshofan »

Hij is nu dus eindelijk af, mss boeit het niet voor de mensen hier op Maf, maarja.
Volgende week Yasuni R, ligt nu een 70cc onder, met wat andere snelle onderdelen :oops:


Zo kocht ik hem ruim een jaar geleden:

Afbeelding

Afbeelding

En na een jaar sleutelen, en optisch tunen krijg je dit: (Nummer 269 is die van mij ;) )

Afbeelding

Afbeelding
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Jolly Club »

Ford Fiesta 2005 1.4 tdci (gechipt)
Hoe en door wie is jouw Fiesta gechipt Schuifelhoofd ? Hoeveel levert het op (vermogen/koppel/verbruik) , en wat moet het kosten ?

Loop zelf al tijden te twijfelen of het goochem is eraan te beginnen, dus ben benieuwd naar je ervaringen! :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door jonnoT »

Kyoshofan schreef: ligt nu een 70cc onder, met wat andere snelle onderdelen :oops:
Dus kortgezegd totaal illegaal en geheel onverzekerd. Dus bij een beetje ongeluk kun je fluiten naar je centen :P :P
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Kyoshofan »

Ik rij zo voorzichtig mogelijk als ik kan. Gewoon netjes aan de regels houden, dan maak je echt geen brokken :wink:
En op mijn banden staat, dat ze niet harder kan 150 km/u kunnen, dus dat valt wel mee :!:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Jolly Club »

That's the spirit, dikke stoere praet !

Blijf me verbazen over het feit dat Scooterrijders helmplicht hebben, die dingen zijn toch bedoeld om hersenletsel te voorkomen :?: :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14084
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Ricardo »

Kyoshofan schreef:Ik rij zo voorzichtig mogelijk als ik kan. Gewoon netjes aan de regels houden, dan maak je echt geen brokken :wink:
En op mijn banden staat, dat ze niet harder kan 150 km/u kunnen, dus dat valt wel mee :!:
Totdat je een keer om een boom gevouwen ligt :doh:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door rsh_scuderia »

Niks van aantrekken Kioosjoofen.
Lekker genieten van je brommert en als je er klaar voor bent een echte brommer kopen. Zoiets als een Ducati 748 ofzo :cool:

Chippen van eeen Fiesta. Ik snap dat het kan, maar waarom zou je het doen? Dan ben je niet binnen 32 seconde op de 100 maar binnen 24?
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door St. Paul »

:| Wat is het nut van banden die tot de 150 aan kunnen als je je "aan de regels" houdt. :lol:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
NilsK
Berichten: 387
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 22:36
Schaal: 1:18

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door NilsK »

BMWMaX schreef: Nergens staat 5 jaar hoor :wink: (Na een periode van zo'n zeven maanden (juni-december 2008) BMWloos geweest te zijn )
Metaal look heb ik ook zeker niet zoals ook duidelijk te zien is. Hoe en wat ik gedaan heb met het kunstleer lijkt me ook duidelijk.

Een ongeluk heb ik niet gehad en ik heb dus ook gelukkig allebij mijn benen nog. Ze werken ook nog wel maar niet meer als het hoort als gevolg van MS.

Het rijden met handbediening is even wennen maar dat gaat sneller dan je denkt. Uiteraard moet je hiervoor wel rijlessen nemen en een rijtest doen i.v.m de aanpassing van het rijbewijs.
Oh.. niet goed gelezen dan.
Ik dacht echt dat het een aluminiumlook was, zoals ook een optie bij BMW's maar ik heb het denk ik verkeerd geïnterpreteerd.

:roll:

Gelukkig dat je geen ongeluk o.i.d. hebt gehad, maar dat je MS hebt is toch wel erg kl*te denk ik... wel fijn dat je toch een oplossing hebt gevonden om te kunnen blijven autorijden! Je bent dus niet bij de pakken blijven neerzitten.

:thump_up:
Gebruikersavatar
mercedes lover
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 jul 2010 13:19

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door mercedes lover »

@ kyoshofan ,
coole machine
helaas wel waar wat anderen zeggen , maar heb je nu geen schrik dat de :politie: je aanhoudt omdat je scooter redelijk opvallend is :angel:
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Kyoshofan »

Ik ben al verschillende keren aangehouden hoor, alleen nooit een boete :wink:

Hier in de buurt is het meestal papiercontroles :!:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
mercedes lover
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 jul 2010 13:19

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door mercedes lover »

oke dan heb je geluk maar als ze je een keer zullen tegenhouden voor snelheid zul je een fikse boete krijgen denk ik :doh:
Gebruikersavatar
NilsK
Berichten: 387
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 22:36
Schaal: 1:18

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door NilsK »

Dat heeft dus totaal niks te maken met het uiterlijk van de scooter maar met de mate van de overtreding die je begaat.
OK, ze zullen je misschien eerder aanhouden door het uiterlijk van je scooter maar zolang je niets verkeerd doet is er niets aan het handje, toch?

:thump_up:
Plaats reactie