Nu op de valreep door naar een Dodge Charger!
En wel de R/T uit 1970 met de Gator Top (krokodillenleer look op het dak) optie:

Het model is uitgegeven ter gelegenheid van het 100 jarig jubileum van Dodge.
Ik heb niet stil gezeten inderdaad. Veel nieuw spul wat er uitkomt!DaveysFlow schreef:Nieuwe zaak, modellerij op laag pitje, met andere hobbies bezig geweest.![]()
Jij hebt ook niet bepaald stil gezeten, he?
Volgens mij heb je ondertussen de grootste Muscle Car 1:18 verzameling van Nederland.
talk 'bout yer Muscle Mania Madness!![]()
![]()
Ben erg benieuwd naar de 'Dirty Mary Charger', die jij ongetwijfeld in bestelling hebt...
Dan denk ik dat ik voor deze ga:Mr. Dj M. schreef:Past hem heel goed deze strakke kleurencombo!
Ook een mooi jaaroverzicht. Wat is je favoriet?
In ieder geval de grootste waar ik me bewust van ben!Nelis schreef:Ik zit inmiddels op 185 modellen zag ik, maar of de grootste verzameling van Nederland is betwijfel ik.
Die Dirty Mary Charger ziet er goed uit op de foto's idd. Heb hem in bestelling staan, net als de zwarte Dodge Charger uit de eerste aflevering van de Dukes of Hazard!
Die is helemaal zwart met stalen velgen en creme interieur.
Ze gaan ook eindelijk de mallen aanpakken voor de Magnum wielen, op de Charger modellen. Er komt een groene 1970 R/T uit met de nieuwe wielen, wordt ook een
mooi model denk ik.