Respect man
Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- skyline_fanatic
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- ferrariboy
- Contacteer:
het ziet er allemaal zo simpel uit todat je ermee begint, knap gedaan 
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Dit is de Porsche 356B van Carel Godin de Beaufort (en Jan Bootz (NL) uit de 12 uur van Sebring 26 maart 1960. Een elfde plek was hun deel.
Als donorauto voor deze ombouw is een 1:43 Porsche 356B Carrera van Minichamps gebruikt. Artikelnummer: 400064300

Gelukkig is het mogelijk om dit model om te bouwen zonder hem opnieuw te hoeven spuiten. De kleine aanpassingen kunnen best met een fijn penseeltje gedaan worden, zoals de kapjes over de koplampen.

Als donorauto voor deze ombouw is een 1:43 Porsche 356B Carrera van Minichamps gebruikt. Artikelnummer: 400064300

Gelukkig is het mogelijk om dit model om te bouwen zonder hem opnieuw te hoeven spuiten. De kleine aanpassingen kunnen best met een fijn penseeltje gedaan worden, zoals de kapjes over de koplampen.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Wederom een ombouw Porsche van Carel Godin de Beaufort. Het gaat om de Porsche 718 RSK uit de GP van Zandvoort 31 mei 1959. Hij behaalde er een 10de plek mee.
Als donorauto voor deze ombouw is een 1:43 Porsche 718 RSK van Jolly Models gebruikt. Artikelnummer: JL0241
Helaas is het nogal een prijzig model in verhouding wat de uitvoering (details) betreft. Ik denk dat als ik zeg: "wat een armetierig model" dat ik me nog zacht uitdruk. Ook het lakwerk is niet om over naar huis te schrijven.

Hij is dan ook geheel gedemonteerd, opnieuw gespoten en heeft een upgrade gekregen. De neus is o.a aangepast en er zijn spiegels aangebracht. Deze zijn gemaakt van twee knopspeldjes. Eerst met een Dremel ongeveer de vorm geslepen en daarna met een vijltje bijgewerkt.

Tenslotte weer afgemonteerd en de decals gemaakt. (startnummers en Porsche embleem).

Zo te zien was Carel nogal een "Porsche freak"

Als donorauto voor deze ombouw is een 1:43 Porsche 718 RSK van Jolly Models gebruikt. Artikelnummer: JL0241
Helaas is het nogal een prijzig model in verhouding wat de uitvoering (details) betreft. Ik denk dat als ik zeg: "wat een armetierig model" dat ik me nog zacht uitdruk. Ook het lakwerk is niet om over naar huis te schrijven.

Hij is dan ook geheel gedemonteerd, opnieuw gespoten en heeft een upgrade gekregen. De neus is o.a aangepast en er zijn spiegels aangebracht. Deze zijn gemaakt van twee knopspeldjes. Eerst met een Dremel ongeveer de vorm geslepen en daarna met een vijltje bijgewerkt.

Tenslotte weer afgemonteerd en de decals gemaakt. (startnummers en Porsche embleem).

Zo te zien was Carel nogal een "Porsche freak"

Carpe Diem
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Hij heeft voornamelijk Porsches geraced, hoewel hij ook in een o.a. Maserati en een Cooper heeft geraced.
Het ziet er zo simpel uit, maar je moet er nogal veel voor doen (dat herspuiten bijvoorbeeld en de decals ziet er zo makkelijk uit, maar om het te doen... ik vind het altijd maar gepriegel) Wat is trouwens je neus-upgrade? Dat ie glad is?
Het ziet er zo simpel uit, maar je moet er nogal veel voor doen (dat herspuiten bijvoorbeeld en de decals ziet er zo makkelijk uit, maar om het te doen... ik vind het altijd maar gepriegel) Wat is trouwens je neus-upgrade? Dat ie glad is?
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Onder andere,...plus een extra koelrooster gemaakt. Wél een decal. Heb het eerst geprobeerd om hem erin te frezen, maar dit ging mijn petje te boven.buttonfreak schreef:Wat is trouwens je neus-upgrade? Dat ie glad is?
En dan nog vergeten te vermelden. Bij het demonteren bleek het een RESIN model te zijn.
Carpe Diem
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Collectie Porsche in 1/43