Het word wel weer eens tijd voor een update dacht ik zo.
Ik stond inmiddels al op pagina 3!
Het bereft hier een heuse Le Mans update.
De eerste 2 zijn de beide Audi's R10 TDI van het team Kolles van de Le Mans 2009.
Dit is de nummer 15 van Christijan Albers, Christian Bakkerud en Georio Mondani. Een 9e plaats was hun resultaat na 24 uur aan de bak.
Het model (beide modellen) zijn van Spark en ze zijn likkerbaardend mooi en zo giga gedetaileerd!
En dit is de nummer 14 van Charles Zwolsman jr. samen met Nairan Karthikeyan en Andre Lotter. Deze combinatie was goed voor de 7e plaats.
En dit zijn de originelen
Albers:
Zwolsman:
En dan nog even samen:
Uit dezelfde race komt deze wagen.
De Spyker C8 Laviolette. In deze wagen reden Tom Coronel en Jeroen Bleekemolen met als derde rijder Jarek Janis. Na 24 uur werden zij als 25e afgevlagd.
Ook dit is een Spark model. Maar dat had je natuurlijk al wel gezien...
En ook hier weer de echte
Dan nog een uit dezelfde race. Dit is een model van de Chevrolet Corvette C6-R waar Xavier Maassen in gereden heeft samen met Yann Clairay en Julien Jousse (wat een namen..). Zij hebben zich naar de 16e plaats gereden die race.
En ja, ook dit is een Spark.
en de echte snelle bak..
De 2 Aston Martins uit die race (van Verstappen en Kox) waren al eerder te zien. Alleen de Ferrari van Michel Vergers moet nu nog en dan is ook dit jaar compleet. Van 2008 moet ik alleen de Lambo van Kox nog. Maar helaas zijn beide modellen nog niet uitgebracht.
Maar we zijn er nog niet. Ik heb er nog een. Maar wel eentje uit de oude doos. Hoewel? dit model is van de race uit 1959 (mijn geboorte jaar!)
Dit is een model van de Porsche 718 RSK waar Karel Godin de Beaufort mee gereden heeft. Hij deed dat met de Braziliaan Christian Heins. Samen hebben zij de strijd moeten staken na 186 ronden met motorproblemen.
Het betreft hier een kitje van Precision Miniatures.
En ook hier de echte
Gaaf he?
Eigenlijk heb ik nog meer te melden maar dat is niet van Le Mans dus die komen zeer binnenkort.
Voor nu bedankt voor het kijken en ze staan inmiddels allemaal weer op m'n site. Kijk maar..
-Gerben-