GTE - Ferrariverzameling

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door Fruitcake »

GTE schreef::think: :nee:

Afbeelding
Die is wel heel slecht behandeld, en het is ook nog maar een 1/43 model, niet zo moeilijk om een beetje goed in te pakken lijkt mij :thump_down:
Laatst gewijzigd door Fruitcake op vr 04 jul 2008 10:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door Ferrari10flrb »

Tja: :( :cry: :evil: :wall:
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door Montezemolo »

Dit is echt zwaar K.. !! :evil: Ik hoop dat je er met de verkoper uit komt, en dat we binnenkort het model zonder schade kunnen aanschouwen :thump_up:

Montezemolo
Modelautoforum: 100% ADH
Gebruikersavatar
manowar
Berichten: 3903
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 19:29
Schaal: 1:43

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door manowar »

Dat is inderdaad zwaar klote :evil: Eeuwig zonde :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door Peter Parker »

Dan moet je flink met zo'n pak voetballen als het hele dak eraf breekt :eh:
Gebruikersavatar
FordMustangGT
Berichten: 5091
Lid geworden op: di 13 feb 2007 20:00
Schaal: 1:18
Locatie: Hoogeveen

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door FordMustangGT »

Dit is idd niet leuk als je zo'n pakket binnen krijgt :nee: Hopelijk heb je wel succes met een nette afhandeling :thump_up:
Afbeelding
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door Porsche »

Peter Parker schreef:Dan moet je flink met zo'n pak voetballen als het hele dak eraf breekt :eh:
Een val van 50 cm is al voldoende !Heb dat zelf al eens gedaan :oops:
Gebruikersavatar
red_arrow
Berichten: 357
Lid geworden op: do 03 jan 2008 00:07

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door red_arrow »

oef....ben blij dat ik van al die misérie bespaard blijf!
Ofwel ga ik erom of Fred brengt ze bij mij thuis :wink:

Mvg

Peter
viewtopic.php?f=21&t=13508
Gebruikersavatar
red_arrow
Berichten: 357
Lid geworden op: do 03 jan 2008 00:07

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door red_arrow »

GTE schreef:Zo, de ene zending nog niet eens binnen (als het goed is morgen) of de volgende aankoop alweer voldaan.

Niet de mooiste Ferrari GT-racer aller tijden, wel een bijzondere. Dit is een Meri kit gebouwd door PLM Studio. Met name de presentatie maakt het de "poor man's Suber" :D

Afbeelding


Afbeelding
Mooie aanwinst van Miniwerks GTE :wink:
Eerlijk gezegd was ik ook aan het twijfelen om deze aan te schaffen :doh:
Maar ben blij dat dit model in goede handen is :worshippy: :thump_up:
Het is soms zo verleidelijk :cry:

Greetz

Peter
viewtopic.php?f=21&t=13508
GTE
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 02 mar 2007 12:27

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door GTE »

Hey Peter,

Wat een mazzel voor mij dan, want deze is een paar maanden geleden al onder mn neus weggekocht door iemand anders. Was dus blij verrast toen ie weer op de miniwerks-site verscheen. Even had ik hoop dat dat ook zou gelden voor de 335S van PLM Studio, maar helaasch!

Wat het schadegeval betreft. Ze zijn er nog mee bezig in London. Ik krijg de indruk dat ze wel van plan zijn tot een fatsoenlijke regeling te komen, maar voorlopig nog geen concrete berichten ontvangen.

Ik hou jullie op de hoogte.
GTE
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 02 mar 2007 12:27

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door GTE »

nou, vandaag weer flink wat emailcorrespondentie gevoerd. De stand van zaken is nu deze:

de 365 GT4 wordt vergoed
de Daytona kan niet meer worden omgewisseld voor de LMB, maar ik kon kiezen uit een lijst van andere modellen of ook hier mijn geld terugkrijgen. Ik heb de lijst gezien en gekozen voor de 375 America van RGM/BBR (RGM20A). Dat moet haast wel een goeie deal zijn, aangezien ik er vanuit ga dat Rainer niet meer dan 20 stuks hiervan op de markt heeft gebracht. Ik heb Rainer wat informatie gevraagd, maar als iemand hier kennis heeft van RGM20A, let me know!
GTE
Berichten: 336
Lid geworden op: vr 02 mar 2007 12:27

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door GTE »

Even iets anders:

Ik heb nog een heel stel diecasts, van de merken BEST, Bang etc. etc. Allemaal 1:43. Niet allemaal nog met het originele doosje (wel zoveel mogelijk) maar wel allemaal in goede conditie. Ik moet daar vanaf wegens ruimtegebrek en alvorens een poging te wagen op de tekoop-sectie van dit forum, wilde ik via deze informele weg even peilen of daar uberhaupt belangstelling voor is. Ik geef de voorkeur aan verkoop in één keer. Ik moet nog inventariseren welke modellen precies in aanmerking komen, maar bij serieuze belangstelling zal ik graag een lijst (met fotos') samenstellen.

Ik hoef er overigens niet rijk van te worden. Het is eigenlijk één grote opruimingsactie en ik vind het leuker om ze te zien gaan naar andermans verzameling dan te verdwijnen in de speelgoedbox van mijn neefjes.
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door Montezemolo »

GTE schreef:nou, vandaag weer flink wat emailcorrespondentie gevoerd. De stand van zaken is nu deze:

de 365 GT4 wordt vergoed
de Daytona kan niet meer worden omgewisseld voor de LMB, maar ik kon kiezen uit een lijst van andere modellen of ook hier mijn geld terugkrijgen. Ik heb de lijst gezien en gekozen voor de 375 America van RGM/BBR (RGM20A). Dat moet haast wel een goeie deal zijn, aangezien ik er vanuit ga dat Rainer niet meer dan 20 stuks hiervan op de markt heeft gebracht. Ik heb Rainer wat informatie gevraagd, maar als iemand hier kennis heeft van RGM20A, let me know!
Dus toch een beetje: Eind goed, al goed :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door vivado ferrari collection »

GTE schreef:Even iets anders:

Ik heb nog een heel stel diecasts, van de merken BEST, Bang etc. etc. Allemaal 1:43. Niet allemaal nog met het originele doosje (wel zoveel mogelijk) maar wel allemaal in goede conditie. Ik moet daar vanaf wegens ruimtegebrek en alvorens een poging te wagen op de tekoop-sectie van dit forum, wilde ik via deze informele weg even peilen of daar uberhaupt belangstelling voor is. Ik geef de voorkeur aan verkoop in één keer. Ik moet nog inventariseren welke modellen precies in aanmerking komen, maar bij serieuze belangstelling zal ik graag een lijst (met fotos') samenstellen.

Ik hoef er overigens niet rijk van te worden. Het is eigenlijk één grote opruimingsactie en ik vind het leuker om ze te zien gaan naar andermans verzameling dan te verdwijnen in de speelgoedbox van mijn neefjes.
Ik ben nieuwsgierig wat je daarvan hebt staan :think:
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Nieuw forumlid - Ferrariverzameling

Bericht door Ferrari10flrb »

Nou ben ook wel nieuwsgierig in het geval er racers tussen zitten.
Plaats reactie