Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tom_Aston-Martin schreef:jaah mooie auto! Ik ken vitrinex ook wel idd... alleen naait hij (gjalt) de boel regelmatig bij elkaar... zoals niet vermelden dat het model schade heeft, of zeggen dat doos aanwezig is maar dan een model zonder doos krijgen... Maar gelukkig wast bij jou wel priam zo te zien!!
Ja het was perfect, maar ik ken hem ook via mijn vader, misschien dat het daarom ook normaal verloopt. Ik heb al eens vaker van hem gekocht.
Ik heb op de 1e pagina alle foto's vervangen, omdat ze te groot waren.
ow, ze doen het nog niet allemaal.. maar ja daar is de site voor
Tom_Aston-Martin schreef:jaah mooie auto! Ik ken vitrinex ook wel idd... alleen naait hij (gjalt) de boel regelmatig bij elkaar... zoals niet vermelden dat het model schade heeft, of zeggen dat doos aanwezig is maar dan een model zonder doos krijgen... Maar gelukkig wast bij jou wel priam zo te zien!!
Bedankt voor de tip! Kom regelmatig advertenties van die Vitrinex tegen...
Wij zagen een tijdje geleden een advertentie op Marktplaats waarin een vitrinekast met 12 modellen werd aangeboden.
Dus ik vroeg aan mijn vader om een bod te doen. Dus wij in de gekkigheid een bod gedaan. 'Maar als erover heen geboden word, bieden we niet meer.' zei mijn vader. De volgende dag al was er een bod over heen gedaan, dus wij lieten het naast ons liggen.
Tot we afgelopen maandag een mail kregen, waarin stond dat de hoogste bieder er van afgezien had. Dus konden wij het hele spul ophalen, want opsturen is te duur natuurlijk.
--- Deze modellen heb ik inmiddels weer verkocht ---
Laatst gewijzigd door Jaap op za 06 nov 2010 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.