Altijd waren ze binnen 2 of 3 dagen binnen, en nooit een schade model. Ik heb ze net nog allemaal goed nagekeken.
Dus mijn mening over deze winkel: Een dikke 10

Nou ja, zoals ik aangeef dus. Elk model heeft wel iets van schade.Kyoshofan schreef:Maar hoezo hadden alle modellen schade. Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk, en zeker voor Modelissimo.
Dan vind ik het wel erg raar dat ze bij een 1:18 model direct omruilen en nu een korting willen geven wat een grove beschadiging heeft.Kyoshofan schreef:Hier kan Modelissimo niks aan doen. Dit zijn typische voorbeelden van fabrieksfouten.![]()
Toch wel netjes dat Modelissimo nog 10 euro korting gaf
Je logt in bij je bank en kiest voor een buitenland betaling.Topfuel schreef:Ik ga nu voor de eerste keer wat bestellen bij modelissimo, ik kreeg de volgende betaal gegevens binnen:
thanks for your order.
The ordered item is in stock.
The total price incl. shipping is 79,95 Euros.
Please remit the amount to the following bank account :
Martina Kosmann
Volksbank Muenster
BIC: GENODEM1MSC
IBAN: DE75 4016 0050 0701 0455 00
Ik wil betalen met internet bankieren, is het de bedoeling dat je het IBAN nummer (rood) invuld als rekening nummer? Zo niet hoe werkt dit dan?
Gr. TF
Dat zou kunnen, maar bij dit model draaien de achterwielen wel gewoon netjes rond. De voorwielen lijken, net als de as, gelijmd.Bondracer schreef:Ivm de Spark waar de wielen niet van draaien , ik heb er zo meermalen waren de wielen vast zitten omdat ze vanwege zo realistisch mogelijke redenen zeer kort op de bodies worden gezet waardoor ronddraaien niet meer van toepassing kan zijn , degene die een Peugeot 908HDI FAB hebben van Spark zullen dit eveneens bevestigen
MiddleMan schreef:Dat zou kunnen, maar bij dit model draaien de achterwielen wel gewoon netjes rond. De voorwielen lijken, net als de as, gelijmd.Bondracer schreef:Ivm de Spark waar de wielen niet van draaien , ik heb er zo meermalen waren de wielen vast zitten omdat ze vanwege zo realistisch mogelijke redenen zeer kort op de bodies worden gezet waardoor ronddraaien niet meer van toepassing kan zijn , degene die een Peugeot 908HDI FAB hebben van Spark zullen dit eveneens bevestigen
Ik ben alleen bang dat het eens gaat afbreken.