Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ik heb ondertussen een nieuwe kamer gekregen, en dus ook nieuwe 'vitrines'. nu zijn dit eigenlijk boekenkasten, maar ik weet niet hoe ik 't anders moet noemen.
hier de boekenkasten:
mijn kleine verzameling TopGear Magazines mag natuurlijk niet ontbreken:
de 206 cc en de Carrera GT:
Golf VI, C klasse Estate, 300 SLR en CLK klasse Cabriolet:
mijn handgemaakt, massief houten schaalmodel (schaal onbekend) van de Titanic, een souvenir uit Canet (Frankrijk):
mijn nieuwe bureau: plaats zat voor nog een vijftal modelauto's:
ook op de TV is er plaats genoeg voor nog wat modellen (als de zeilboot weg is):
sorry voor de slechte fotokwaliteit.. moest 't weer eens met m'n eigen mobieltje doen, maar als je nog wat detailfoto's wilt zien, zeggie 't maar!
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
ja inderdaad, ik heb nu de zolderkamer dus de grootste kamer van het huis (24 m²) maar nee, de CLK is jammer genoeg niet van ons.. dat is die van mijn oom (gechipt tot 503 PK door AMG). die Peugeot 306 op de achtergrond is de auto van m'n moeder, en we hebben nog een Opel Omega.
nou, de onderste plank is eigenlijk voor de schoolboeken en de TopGear Magazines, dus...
maar als ik meer ruimte nodig heb is er zeker nog plaats voor 2 van zo'n kasten op mijn kamer, en op de overloop is er nog plaats voor +36 auto's dus dat komt wel goed
misschien dat ik eind September weer een nieuwe modelletje bestel.. heb al eentje op 't oog, namelijk een Mercedes Benz 300 SLR Targa Florio uit 1955.. lijkt zeer veel op de Stirling Moss maar toch een paar verschillen:
dus.. wie weet!
Nils, fantastische collectie heb je toch. Respect De Benz CLK van Koysho is fraai. Ik weet echter nog een model met een beweegbare softtop (hoewel niet zo mooi als deze): de BMW 325i cabrio van Maisto nota bene heeft er ook 1. Was enige jaren geleden voor 9,95 te koop in speelgoedwinkels.
[quote="Nils"]de Mercedes-Benz CLK-klasse convertible van Kyosho mag ik nu dan eindelijk tot mijn collectie rekenen, die inclusief mijn ombouw (een Peugeot 206 cc) nu 6 auto's telt.
welke Omega? heb nooit een Omega als schaalmodel gehad.
verder bedankt voor alle reacties!
ik ben van plan om een crashdiorama te maken met een BMW X5 en een Renault Mégane CC, allebei schaal 1:18, maar eerst even een ontwerp etcetera uitvogelen.. denk dat ik er na het nieuwjaar aan ga beginnen.
tot die tijd zullen jullie, als het aan mijn ouders ligt, niet zoveel updates van mijn kant krijgen.. maargoed, we zien wel wat het lot ons brengt, hè.