De Avantime hadden ze in donker paars moeten doen als tweede kleur

Ja uiterlijke de verschillen zie ik wel, maar hoe was dit in de catalogus opgebouwd? is de A een basic uitvoering, sport, is deze technisch nog heel anders?togicollector schreef:Na alle Alpine en 205 varianten, die vaak veel minder ver uit elkaar liggen dan de Birotor en de GSA, vallen die twee nog best verschillende Citroëns toch wel mee?
De GSA is een doorontwikkeling van de GS met o.a. ander interieur, andere stoelen, ingrijpend gewijzigd dashboard, andere velgen, nieuwe grille, buitenspiegels en portiergrepen, “zwaardere” kunststof bumpers, andere achterlichten en verlengde achterspatborden in verband met de achterklep.Mr. Dj M. schreef:Ja uiterlijke de verschillen zie ik wel, maar hoe was dit in de catalogus opgebouwd? is de A een basic uitvoering, sport, is deze technisch nog heel anders?togicollector schreef:Na alle Alpine en 205 varianten, die vaak veel minder ver uit elkaar liggen dan de Birotor en de GSA, vallen die twee nog best verschillende Citroëns toch wel mee?
Precies, en die 5e deur dus die de GS niet had. Wat mij betreft had ik liever de standaard GSA X3 wieldoppen eronder gezien, maar je kunt niet alles hebbenOTF'er schreef:De GSA is een doorontwikkeling van de GS met o.a. ander interieur, andere stoelen, ingrijpend gewijzigd dashboard, andere velgen, nieuwe grille, buitenspiegels en portiergrepen, “zwaardere” kunststof bumpers, andere achterlichten en verlengde achterspatborden in verband met de achterklep.Mr. Dj M. schreef:Ja uiterlijke de verschillen zie ik wel, maar hoe was dit in de catalogus opgebouwd? is de A een basic uitvoering, sport, is deze technisch nog heel anders?togicollector schreef:Na alle Alpine en 205 varianten, die vaak veel minder ver uit elkaar liggen dan de Birotor en de GSA, vallen die twee nog best verschillende Citroëns toch wel mee?