Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vanuit mijn jeugd altijd een leuke auto gevonden de Taunus.
Zien er echt schitterend uit, maar die "ADAC" is toch wel echt het pareltje in de rij.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Bondracer schreef:Mooi,mooi,mooi, zit hier zowaar weer op m'n eigen collectie te kijken (uitgezonderd de ADAC) superupdate
Denk dat onze collectie best veel overeenkomsten heeft. Zeker op Ford gebied
Als ik jouw collectie bekijk kom ik veel modellen tegen die ook bij mij staan te pronken.
Weer een zeer fraai model al moet ik zeggen dat ik het front, met name de koplampen een beetje matig vind Het is niet het mooiste model van NEO als je het mijn vraagt.
Mooie Beemer Manowar , één van de trendsetters in de M-historiek , wat me wel vreemd lijkt is dat er achteraan een chromen bumper op gemonteerd staat en vooraan een gelakte (was dit op het origineel ook zo ....ik dacht dat de achterbumper ook mee gelakt was......maar ik kan verkeerd zijn), voor de rest een topmodel
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Ricardo schreef:Weer een zeer fraai model al moet ik zeggen dat ik het front, met name de koplampen een beetje matig vind Het is niet het mooiste model van NEO als je het mijn vraagt.
De Ford Taunus ADAC is trouwens ook super
De front ziet er inderdaad een beetje vreemd uit dat ben ik helemaal met je eens.
Met google een paar pics bekeken en als ik dat vergelijk dan komt het wel redelijk overeen. Bij het model ziet het er alleen een beetje vreemd uit.
Bondracer schreef:Mooie Beemer Manowar , één van de trendsetters in de M-historiek , wat me wel vreemd lijkt is dat er achteraan een chromen bumper op gemonteerd staat en vooraan een gelakte (was dit op het origineel ook zo ....ik dacht dat de achterbumper ook mee gelakt was......maar ik kan verkeerd zijn), voor de rest een topmodel
Ik zou dat niet weten. Misschien dat iemand anders daar een antwoordt op heeft Kon ook op google zo snel geen pic vinden van de achterzijde.
De koplampen zien er inderdaad een beetje vreemd uit en ook de achterlichten laten me twijfelen, maar aangezien je geen foto recht van achter erbij hebt, weet ik dat niet zeker.
Verder een heel mooi model en met name een erg leuke uitvoering