Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik kom de laatste tijd toch weer veel modellen tegen waarvan ik niet wist dat ze bestaan, zoals bijvoorbeeld die DTM Opels. Het verontrustende is dat ik ze dan ook meestal erg mooi vind en ook wil hebben. maar ik probeer me in te houden!
Suc6 nog met het binnenslepen van die blauwe!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Dankje voor de leuke reacties.Vind het echt een prachtig model van de buitenkant, daarom heb ik er ook op geboden...En ze worden niet meer gemaakt en je komt ze niet al te vaak tegen en dat is het leuke ervan
Alweer een mooie aanwinst Kwieb, ook al op de DTM tour aan het gaan? Je ziet ze inderdaad niet vaak in 1:18, 1:24 zie je nog wel ns. In ieder geval bijzondere aanwinsten
Dit vraagt in de toekomst toch om een groepsportret
1:18 24/7, dat portret zal er ook wel komen, als de modellen bij mij aangekomen zijn zullen ze snel op de site gezet worden en ook als een groep gepresenteerd worden. Natuurlijk worden de foto's dan gepost
Probleem met chello opgelost! Dus nu zijn alle plaatjes zichtbaar. Hiervoor is wel de wenslijst komen te vervallen. Zit nu aan mijn limiet van de beschikbare 10 mb die door chello gegeven wordt