Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
gelukkig een goed bericht
ik hoop van harte voor je dat dat de enige soort van berichtgeving is die we hier in dit topic gaan lezen vanaf nu.
hou je wilskracht erin!!!!
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Krijg zojuist eens goed telefoontje uit Maastricht.........
De bloedwaardes zijn dermate verbetert en de tumoren zover geslonken dat alles nog eens 4 weken naar voren is geschoven. !
Zelfs de doktoren in het AZM zijn positief verbijsterd over de resultaten.
Vanaf a.s. maandag ga ik weer de onderzoeksmolen in en kan er snel een defintieve operatie-datum vastgesteld worden.
Ik kan er van uit gaan dat dit nu binnen 4 tot 6 weken het geval zal zijn. Als ik na ga dat dit in eerste instantie (als ik veel geluk had) pas dit najaar zou plaatsvinden, denk ik wel dat ik van geluk mag spreken. Niet dat ik erom sta te springen om die operatie, want het wordt een loodzware, maar mijn kansen zijn duidelijk verbeterd. Nu maar hopen dat niet het een of andere pietluttigheid roet in het eten gooit......
GEFELICITEERD MATT, dat is goed nieuws man....
Wat een positieve instelling heb je toch Matt, ik ben er van overtuigd dat zoiets zeker meehelpt!!
Succes met de strijd
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
helaas heb ik in mijn directe omgeving nu ook spannend nieuws wat ik morgen te horen krijg, dus ieder hoopvol nieuws is meegenomen
Mocht de operatie doorgaan, hoe snel ben je daarvan dan weer hersteld volgens de doktoren?
helaas heb ik in mijn directe omgeving nu ook spannend nieuws wat ik morgen te horen krijg, dus ieder hoopvol nieuws is meegenomen
Mocht de operatie doorgaan, hoe snel ben je daarvan dan weer hersteld volgens de doktoren?
Ik heb nog geen idee, maar hoop maandag hier meer over te weten te komen. Wat ik wél al weet is dat ongeveer 50% van mijn lever verwijderd gaat worden.
Jolly Club schreef:Ik had al bewondering voor je bouwkunsten, maar van de manier waarop je dit gevecht aangaat word ik echt een beetje stil Matt... stoer !!
Jemig wat een goed nieuws!
We zijn heel erg blij voor jullie. Het is natuurlijk nog niet over maar je moet je maar vastklampen aan alle goede dingen.
Geweldig.
En als ze de helft van de lever weghalen heeft dat nog weer gevolgen of kan je daar "gewoon" mee leven?