Foto's van mn collectie
Re: Foto's van mn collectie
Blijft leuk zo'n Alpientje, zelfs zonder deurtjes.

- MarcoAzzurro
Leuk. Ik heb nog een Gendarmerie versie liggen van Norev. Mist helaas het een en t ander. Mocht iemand interesse hebben, pb maar ff. Khoef er niet veel voor 

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Lekker plaatje met die twee bromsnorren

Bij het zien van Alpines,gaat mn hart sneller slaan....thx tripoux... 

stoere bak de alpine!!!!
en geinige modellen die je er van hebt ook nog
Greetz Richard
en geinige modellen die je er van hebt ook nog
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- niels kroon
@ Marco, Ik zal je z.s.m. even laten weten wat ik er voor over heb, je hoort van me
Hallo iedereen
Hierbij de Norev update van vandaag.
Voor vandaag heb ik gekozen voor de Lancia Flaminia
Mijn modellen komen beide van verkoop sites voor €5 per stuk
.
Ze verkeren nog in goede staat, maar zijn toch licht beschadigd.
Zoals normaal zijn ze vervormt, waardoor de raampartij naar beneden is gezakt en waardoor de body van de bodumplaat los is gekomen.
De Groene heeft nog een trekhaak (binnenkort een foto met caravan
).
De rode heeft een beetje een bijzondere achteras, deze kan in en uit schuiven, waardoor de wielen voorbij de body steken aan de achterkant. Deze heeft helaas ook een hoek uit de zijkant (staan ze om bekent).
Wat ik jammer vindt, is dat het model niet in Two-Tone is gemaakt, want een heleboel Flaminia's waren toendertijd ook in Two-tone. Ik hoop dat Norev ooit nog een nieuwe in two-tone maakt.
In het echt kom je deze auto niet veel meer tegen. Het was toedertijd te vergelijken met een hedendaagse BMW of Mercedes qua luxe. Ik vindt het persoonlijk een erg mooie auto.
De foto's:

Tot de Volgende Update

Hallo iedereen

Hierbij de Norev update van vandaag.
Voor vandaag heb ik gekozen voor de Lancia Flaminia

Mijn modellen komen beide van verkoop sites voor €5 per stuk

Ze verkeren nog in goede staat, maar zijn toch licht beschadigd.
Zoals normaal zijn ze vervormt, waardoor de raampartij naar beneden is gezakt en waardoor de body van de bodumplaat los is gekomen.

De Groene heeft nog een trekhaak (binnenkort een foto met caravan

De rode heeft een beetje een bijzondere achteras, deze kan in en uit schuiven, waardoor de wielen voorbij de body steken aan de achterkant. Deze heeft helaas ook een hoek uit de zijkant (staan ze om bekent).
Wat ik jammer vindt, is dat het model niet in Two-Tone is gemaakt, want een heleboel Flaminia's waren toendertijd ook in Two-tone. Ik hoop dat Norev ooit nog een nieuwe in two-tone maakt.
In het echt kom je deze auto niet veel meer tegen. Het was toedertijd te vergelijken met een hedendaagse BMW of Mercedes qua luxe. Ik vindt het persoonlijk een erg mooie auto.

De foto's:

Tot de Volgende Update

Sr tuning is not a crime 

- Mr. Dj M.
Tot en met de B stijl inderdaad een hele mooie auto, echt Italiaanse looks!
De kont op zich is ook wel mooi, maar sluit niet aan bij de rest. Vind het een beetje een auto met een russchisch achterwerk en italiaans front en dat mag en kan niet, want de landen liggen niet voor niks ver van elkaar

De kont op zich is ook wel mooi, maar sluit niet aan bij de rest. Vind het een beetje een auto met een russchisch achterwerk en italiaans front en dat mag en kan niet, want de landen liggen niet voor niks ver van elkaar

Mooie zeldzame modellen van een mooie auto!
- peugeot-gek
Erg mooi! Daar heb ik nog een Nederlandse tijdschriftreclame van. Eens kijken of ik die nog kan vinden.

coupé en cabriolet mochten er ook zijn trouwens!

- niels kroon
Inderdaad, de cabrio en coupé zijn echt schitterende auto's. De coupé is ook eens gemaakt door Norev en is heel zeldzaam.tripoux schreef:Erg mooi! Daar heb ik nog een Nederlandse tijdschriftreclame van. Eens kijken of ik die nog kan vinden.
http://imcdb.org/images/059/438.jpg
http://imcdb.org/images/278/538.jpg
http://imcdb.org/images/112/015.jpg
De Cabrio heb ik een paar keer in het echt gezien, en het zijn schitterende auto's vooral de voorkant met de dubbele koplampen

Sr tuning is not a crime 

- MarcoAzzurro
Ah, de Flaminia!
Geweldig mooie wagen, in elke uitvoering.
Mijn persoonlijke favoriet is de Flaminia Zagato:

Maar een mooie Touring (is er overigens ook als GT, niet enkel als cabriolet) vind ik ook prachtig (komt overigens voor in een aantal afleveringen van de serie Flikken Maastricht als de auto van Floris Wolffs (Victor Reinier))

Deze sedan (door Pininfarina, evenals de coupe versie van deze wagen) vind ik ook super en ik kan me persoonlijk niet echt vinden in de kritieken die hier gegeven worden op het design, maar dat is een kwestie van smaak.
Erg leuke norevjes! Er zijn ook schitterende Flamina's van o.a Mercury (coupe en Berlina) en Solido (Coupe).
Geweldig mooie wagen, in elke uitvoering.
Mijn persoonlijke favoriet is de Flaminia Zagato:

Maar een mooie Touring (is er overigens ook als GT, niet enkel als cabriolet) vind ik ook prachtig (komt overigens voor in een aantal afleveringen van de serie Flikken Maastricht als de auto van Floris Wolffs (Victor Reinier))

Deze sedan (door Pininfarina, evenals de coupe versie van deze wagen) vind ik ook super en ik kan me persoonlijk niet echt vinden in de kritieken die hier gegeven worden op het design, maar dat is een kwestie van smaak.
Erg leuke norevjes! Er zijn ook schitterende Flamina's van o.a Mercury (coupe en Berlina) en Solido (Coupe).
- Mr. Dj M.
Flaminia Zagato
Die is mooi zeg

Die is mooi zeg

- peugeot-gek

Wat zijn oude wagens toch leuk.