Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier in Zoetermeer haden ze net nog 3 modellen : een aantal citroën , denk C4's , een aantal Morris??? en ëén oud Renault busje met lakschade , dus niks gekocht
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
In Nunspeet nog een redelijke voorraad, zelfs J7 rallongée en een 4F6, helaas met niet al te mooie striping.
Verder veel jaren '30 materiaal, Peugeots 202 en Simca 5. In Epe hadden ze alles uit de schappen gehaald.
Zou het intussen toch op zijn retour zijn? Gelukkig heb ik alle modellen die ik ook graag wilde hebben.
Wees overigens voorzichtig met de striping. Die zit er niet heel vast op.
Bij een dubbel, niet mooi exemplaar (je kunt helaas niet alles van te voren zien) eens even geprobeerd met een stukje tape.
Je hebt de striping er zo af.
In Dordt lag het schap weer vol, zelf de Fiat 238 mee genomen en de Saviem overwogen maar niet gedaan, ben niet helemaal weg van dat model dus die heb ik laten liggen.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
In Epe is een boekwinkel waar al een half jaar Michelins liggen voor 11,95 euro per stuk, maar ik geloof niet dat ik deze Bigfoot daar tussen heb zien liggen.
Wel de Méhari en ik dacht ook de DS bandenwagen (wit). Maar ja, voor hetzelfde geld koop je wel 4 andere modellen natuurlijk.
Deze zul je denk ik niet bij de Action tegenkomen.
Die bovenste is een 1:18 van Solido
Die zwarte misschien wel
Die daaronder is een ouder matchbox of majorrete model ofzoiets
En die onderste is uit een andere tijdschriftserie.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!