Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bird, je weet niet hoeveel plezier je me doet door deze herinnering op te halen wat een flutserie btw maar de wagen was FAN-TAS-TISCH alleen veel te weinig in beeld jammer genoeg. Toch was deze serie een beetje de aanvang voor mijn verzamelwoede wat mij betreft mag ie vandaag nog uitkomen en anders moet ik zelf ooit eens aan de slag met hars ofzo
Voor mij zou dat dus een 1986 Corvette Pace Car schaal 1:18 moeten zijn. Heel raar maar alle andere jaren zijn er wel alleen deze niet in 1:18. Wel kom ik er een paar tegen die door mensen zef gemaakt zijn (en mooi ook) alleen die gaan voor +/- 170.00 euro weg op eBay.
Heel misschien als ik het aandurf ga ik zelf een keer een 1986 Coupe proberen om te bouwen naar Convertible, wie weet.....
tom schreef:Audi 80 1976-'78 Audi 80 en 90 1987-'91 Audi Coupé GT/Coupé quattro 1984-'87
Audi 80 1976-'78 - Schuco Audi 80 en 90 1987-'91 - Majorette Audi Coupé GT/Coupé quattro 1984-'87 - Welly
The Red Dream schreef:De Ferrari 158 van John Surtees uit 1964 De Ferrari 312 T3 van Niki Lauda uit 1977
Zou schitterend zijn als Exoto deze in 1/18 zou maken. Dan zou ik een komplete set Ferrari wereldkampioenen hebben. Maar ik denk niet dat ze ooit in 1/18 gemaakt worden.
Ze zijn er wel, maar niet in 1:18 nee, geloof t niet.
[MOD-EDIT]: 2 berichten even samengevoegd, door schumi28
Ik kwam deze tegen tijdens het surfen en ik vind hem er wel heel mooi uitzien, de peugeot 909. Een soort van Peugeot meets Ferrari vind ik. Ze mogen hem van mij wel gaan maken.
Ik denk dat dit een oude conceptcars is, want de achterkant heeft wat weg van de oude 406 coupé. De nieuwe 9-concept was wel uitgebracht, was toch ergens een topic over? Maar deze ziet er ook wel leuk uit
Of het een oude is weet ik niet, maar de site waar ik deze foto vandaan heb heeft deze pas gisteren (24 Jan 2005) geplaatst.
Dat topic van de 9-concept kon ik nergens meer vinden dus heb ik hem toch maar geplaatst.
Die 909 mag er wat mij betreft direct komen, en dan die 907 van de lijst schrappen, die valt hierbij totaal in het niets. Peugeot, dit smaakt naar meer!! Die grille is geniaal en t totale model heeft ergens iets van een gallardo en een Koenigsegg cc maar niet storend veel zoals met die 907 die veel te veel op een SLR lijkt nog n pluspunt, dat Peugeotlogo in t groot op de cover van de (koffer)bak