Zo.....
Een hele poos is het alweer stil.
Toch zijn er in de tussentijd de nodige modellen aan onze verzameling toegevoegd.
De West Coast Customs Viper van Hotwheels is binnen,
de Blauwe GTS/R concept van Hotwheels is binnen,
Een leuk klein wagentje uit de Little Muscle serie is binnen (niet meer op internet naar zoeken..... je krijgt dan iets heeeeeeel anders)
En er zit nog meer bij.
Helaas nog geen tijd gehad om alles (zoals t hoort) netjes op de foto te zetten. We zijn thuis de zolder aan het opknappen, dus daar is veel tijd in gaan zitten.
De foto opstelling moest (net zoals de rest van de zolderspullen) worden verhuisd, maar die kan binnenkort weer terug.
Toch heb ik nog wel een paar fotos te showen.
Gisteren ontvingen we namelijk een van de meest bijzondere aanwinsten ooit in onze verzameling.
Zoals de meesten van jullie die het Rudolph verhaal hebben gevolgd ben ik ook bezig geweest met het Amerikaanse Woodhouse team. Halverwege dit proces bleek echter dat AutoArt al 1 stap voorliep..... t model was al bijna klaar.......
Woodhouse was alleen zo opgetogen van mijn "bijdrage" dat hij me direct een model in het vooruitzicht stelde.
Gisteren ontving ik een grote doos vanuit de USofA...... nou, kijk zelf maar even.
T model is bovenop het dak gesigneerd door Bob Woodhouse.
Hier de twee bij elkaar...... twee Race Vipers zoals ze eruit horen te zien..... (met bestickering)
Sorry voor de slechte kwaliteit. Binnenkort betere fotos.