De collectie van Erik - M5! Update 4-9
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
Snel weer een update van sinterklaas
Ferrari 599GTB Fiorano- Hotwheels elite

In het zilver ook prachtig!
en een Ferrari F430 spider, ook elite

Het interieur en de motorruimte is sterk verbeterd, de uitstroomopeningen hebben een carbonlook in het interieur. en de logo's zijn allen goed aanwezig. de motorruimte is prachig gemaakt met fotoets onderdelen!
de internetsite heeft afgelopen weken vordering gemaakt, de foto's zijn bijna allemaal gemaakt en de codes lijken nu te werken, ook in firefox, daar zaten eerst wat problemen in.... hopelijk binnenkort nieuws daarover
Ferrari 599GTB Fiorano- Hotwheels elite

In het zilver ook prachtig!
en een Ferrari F430 spider, ook elite

Het interieur en de motorruimte is sterk verbeterd, de uitstroomopeningen hebben een carbonlook in het interieur. en de logo's zijn allen goed aanwezig. de motorruimte is prachig gemaakt met fotoets onderdelen!
de internetsite heeft afgelopen weken vordering gemaakt, de foto's zijn bijna allemaal gemaakt en de codes lijken nu te werken, ook in firefox, daar zaten eerst wat problemen in.... hopelijk binnenkort nieuws daarover
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- 1:18 24/7
Mooie kleuren!
(stuk mooierder dan rood vind ik) De velgen van beide rakkers en de kleurkeuze van de interieurs zijn mijn excuus om ze niet te gaan kopen!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- ferrariboy
- Contacteer:
in het zilver is hij wel heel knap ( denk dat ook voor deze kleur ga)
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
- Erikderaaf
dank voor de reacties! ben zelf ook erg blij met de 430... had al bijna een ander model klaarstaan om die in exact deze kleur te spuiten! silverstone silver is een prachtige kleur, vind er modellen erg mooi in uitkomen. liever had ik het interieur de roodachtige kleur gezien maar deze staat hem ook goed.
naja.. aan de kerstman heel lief de rode elite vragen, dan kan mijn normale rode een ander kleurtje krijgen
naja.. aan de kerstman heel lief de rode elite vragen, dan kan mijn normale rode een ander kleurtje krijgen

Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...