En hij zit mooi in de lak

dat is zacht uitgedruktmercedes fan schreef:Wat een schitterende aanwinst Ricardo, hier ga ik toch ook echt serieus over nadenken, dat interieur is om je vingers bij af te likken![]()
Zit inderdaad al met spanning te wachtenMr. Dj M. schreef: (Die laatste gaat je hopelijk binnenkort ook een update kosten, Minichamps komt met type 1 van de Defender)
Kleine € 200,- Als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld een CMC die niet veel duurder is, is deze Bentley qua prijs/ kwaliteit onder de maat. Het neemt uiteraard niet weg dat het daarom ondanks wel een prachtig model is, waar ik zeker geen spijt van heb.Montezemolo schreef:Deze Bentley is toch wel erg gaaf, de auto is fraai, de details zijn goed, hij moet wel heel kostbaar zijn geweest dat je hem zijn prijs niet waard vind.
Montezemolo
Dat is inderdaad niet goedkoopRicardo schreef:Kleine € 200,- Als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld een CMC die niet veel duurder is, is deze Bentley qua prijs/ kwaliteit onder de maat. Het neemt uiteraard niet weg dat het daarom ondanks wel een prachtig model is, waar ik zeker geen spijt van heb.Montezemolo schreef:Deze Bentley is toch wel erg gaaf, de auto is fraai, de details zijn goed, hij moet wel heel kostbaar zijn geweest dat je hem zijn prijs niet waard vind.
Montezemolo
Thanks for your reply, at this moment I've 15 1:18 Bentley's and 16 1:43 Bentley's and 3 1:43 are on there way.Faultier schreef:great Bentley-Collection![]()
![]()
I saw a pic in the cabinet but could you make some day a groupshot of all your scale 18 Bentleys?
How does it come you have so many Bentleys?
I have 2![]()
I really like to have a 1988 Mulsanne or the Conti Supersports.