In welke auto rijden we zelf

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Jolly Club

Re: In welke auto rijden we zelf

Bericht door Jolly Club »

mercedes fan schreef:... prima om zonder enige moeite de 200+ te halen :dance:
Je moet maar durven op die Belgische wegen! :thump_up2:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Dylan
Schaal: 1:18

Bericht door Dylan »

Ik heb zo de indruk dat ik die auto's ergens van ken :D
Autotechnieker => mijn job en passie :)
St. Paul

Bericht door St. Paul »

rsh_scuderia schreef:
Maar op de Autobahn deed de Pfunto op een stukje vrij baan 214 km/h op de navigatie.
Maar Tom Kwadraat zat er wel vaker naast, of niet? :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Afbeelding

Sinds zo net; mijn nieuwe bolide.
Alfa Romeo 1.4 MA

Zo dadelijk maar eens een fijn ritje maken :ja:
Autofan

Bericht door Autofan »

Je bent net iets te vroeg. Als je nog even gewaxht had had je als kenteken "RSH" gehad. :P

Wel een mooie wagen die Mito! :thump_up: Bij mij zou het gaan tussen de Mito en de DS3, maarbij laatstgenoemde wel een lichte voorsprong heeft. :angel:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Autofan schreef:Je bent net iets te vroeg. Als je nog even gewaxht had had je als kenteken "RSH" gehad. :P

Wel een mooie wagen die Mito! :thump_up: Bij mij zou het gaan tussen de Mito en de DS3, maarbij laatstgenoemde wel een lichte voorsprong heeft. :angel:
O jee, dat gaat maanden hilariteit en kleutergrapjes van Sint "Frusti"Paula mij opleveren.
Tis namenlijk een Guilietta.... :angel:

RSH Loves Schaamodellen. Leek mij namelijk wel het kenteken voor mij :think:
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Gaaf gebackje hoor, gefeli! Jammer van het leasebakkengrijs, maar soit, het blijft een van de mooiste modellen van het moment! :thump_up: :drool:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Mooie wagen, zo'n Giulietta :thump_up:

Jammer dat we op de foto niet kunnen zien wat voor velgjes meneer rsh heeft geregeld :roll:
Maarten
Afbeelding
Flickr
rsh_scuderia
Moderator

Maarten Mercedes schreef:Mooie wagen, zo'n Giulietta :thump_up:

Jammer dat we op de foto niet kunnen zien wat voor velgjes meneer rsh heeft geregeld :roll:
Niks velgs geregeld. Gewoon de standaard. Ik vind de velgs die Alfa aanbiedt niet zo spectaculair.
Mooie 20 spaaks had de auto goed gestaan, maar helaas.
v8-vette

Bericht door v8-vette »

wat een pracht ding RSH :drool:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Aha, de nieuwe bijtellert is binnen :thump_up2:

Overall ben ik nog steeds niet 100% overtuigd door de Giulliettums, hoewel veel mooier dan de MiTo stemt vooral zijn optische zwaarlijvigheid mij nog steeds niet bijzonder gunstig. Fraaie details als het 'zwevende' grilletje en die guitige (?) achterlichies scoren dan wel weer keiharde punten jury! Daarnaast vind ik, in tegenstelling tot diverse voorgangers, de getoonde kleur juist bijzonder fijn, donker doet het vele malen beter op dit model dan allerhande felle en/of lichte tinten.

Al met al vind ik hem niet zo fraai en tijdloos op het netvlies schroeien als de onlangs nog getoonde voorganger, maar gezien de lovende kritieken vanuit de verzamelde autoscribentenpers over het ding's kwaliteiten zal het met de pret per kilometer vast dik in orde komen. Veel Freude am Fahren gewenst. :thump_up: :)

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Autofan

Bericht door Autofan »

rsh_scuderia schreef:
Autofan schreef:Je bent net iets te vroeg. Als je nog even gewaxht had had je als kenteken "RSH" gehad. :P

O jee, dat gaat maanden hilariteit en kleutergrapjes van Sint "Frusti"Paula mij opleveren.
Tis namenlijk een Guilietta.... :angel:

RSH Loves Schaamodellen. Leek mij namelijk wel het kenteken voor mij :think:
Heb altijd al 3x moeten kijken om aan de voorkant het verschil tussen die 2 te zien.Dit keer dus duidelijk niet gedaan. :P Moet zeggen dat de Giulietta wel mijn favoriet is in die klasse. Maar misschien doet een DS4 met verlagingveren mij nog van gedachten veranderen. Ding heeft potentie, maar staat er bij als een halve SUV.
Afbeelding
Bert

Bericht door Bert »

Mooie wagen hoor....heb zelf een 147 gehad in die kleur en heb nu een rode....heerlijke rijeigenschappen, geweldig uiterlijk en met de kwaliteit zit het ook wel goed, daar kan geen Golf of andere 13 in een dozijn auto tegen op :D
Afbeelding
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Lekker wagentje Hermann! En met 170 trappelende paarden onder de kap, eindelijk een leaserijdert die wel de juiste prioriteiten stelt :worshippy: ! Ben nu ook wel benieuwd naar 't interieur, je hebt toch niet toevallig zo'n überstrak sport interieur... :drool:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Silverarrow schreef:Lekker wagentje Hermann! En met 170 trappelende paarden onder de kap, eindelijk een leaserijdert die wel de juiste prioriteiten stelt :worshippy: ! Ben nu ook wel benieuwd naar 't interieur, je hebt toch niet toevallig zo'n überstrak sport interieur... :drool:
Nee, dat sportpakketje heb ik niet genomen.
Ik ben niet zo van het leder, ook icm de gebruikte stoelen wordt dat een glijpartij in een bocht.
Daarnaast zal de retegave strook in het interieur vervangen worden door een vage, alu achtige vervanger. Die ik zelf ook minder fraai acht.
Kortom, gekozen voor een ander pakketje.

Ik zal binnenkort, met mooi weer eens een interieur foto plaatsen :thump_up:
Jollemans schreef: Al met al vind ik hem niet zo fraai en tijdloos op het netvlies schroeien als de onlangs nog getoonde voorganger, maar gezien de lovende kritieken vanuit de verzamelde autoscribentenpers over het ding's kwaliteiten zal het met de pret per kilometer vast dik in orde komen. Veel Freude am Fahren gewenst. :thump_up: :)
Het ding stuurt erg strak en te gek, met een juiste balans als het om comfort gaat.
En de Guilietta zal zeker niet ieders kopje thee zijn. Ook dat spreekt mij aan :ja:
Plaats reactie