Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
zeer waarschijnlijk mijn laatse update voor dit jaar
ik heb via martin ook mijn laatste 3 otto modellen mogen ontvangen waarbij ik de bmw 740i toch wel de topper vind
ik heb er zelf andere velgen van uli nowac onder gezet mooi 19 inch vind dit echt super staan
en hier mijn andere Otto modellen
de Ford Sierra en de Audi GT
hier mijn andere ford modellen van otto
voor de rest wil ik iedereen alvast een heel goed uiteinde wensen van 2013 en hopelijk een gezond 2014 en dat we hier maar een hoop mooie modellen en verzamelingen tegen mogen komen
Lekkere update. S8 en Sierra springen er toch wel uit. Hoe vaker ik die Sierra hier zie hoe lekkerder hij wordt.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Gaaf, dat trio Fordjes.
De velgen van de 750il zijn niet mijn persoonlijke smaak, M-parallel zou een mooie aanvulling zijn in de stijl van de AMG-velgen bij de W140 en de S-velgen bij de S8 D2.
OTF'er schreef:Gaaf, dat trio Fordjes.
De velgen van de 750il zijn niet mijn persoonlijke smaak, M-parallel zou een mooie aanvulling zijn in de stijl van de AMG-velgen bij de W140 en de S-velgen bij de S8 D2.
Als het goed is krijg ik binnen kort nog een bmw m5 van otto een e39 daar zitten de velgen onder wie weet ga ik die er dan onder zetten
deze zijn er zo van af te halen
Mr. Dj M. schreef:Gaaf rijtje! en leuk dat ik je weer aan een nieuwe lading Otto's heb kunnen helpen
Ik vind alleen de wiel swap minder geslaagd op de 7-serie. Net een beetje te groot en te heftig naar mijn smaak.
ik was gisteren nog onderweg om een otto tehalen die jij mij liet zien ( niet mee besteld bij je )
de gendarmeri megane bel ik onderweg op voor de zekerheid is die Censuur uitverkocht ( stond wel op zijn site )
was ik toch in de buurt van tilburg ben ik maar langs vorselaar gereden en heb een Mercedes L6600 vrachtwagen van minichamps gekocht
zal als het weer het toelaat foto's schieten