Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb eerst even een mailtje gestuurd naar Aa, toen ik mailde voor mn maybach logo kostte dat slechts 4 euro inclusief verzenden, dus dat zou iets goedkoper zijn als dat bij de veyron ook mogelijk is, maar dat is dus even afwachten, anders zal ik hem zeker op ebay (proberen) te bestellen
Bedankt voor de tip in ieder geval!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op: 102 auto's
Faultier schreef:AA really did the best job on the Veyron
I have two in my collection.
I would love to have more of these!! I just love it!
Or the Chiron would be nice, I assume that it's just as good as the veyron
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
Mooie kleurstelling inderdaad Nick
De Chiron heb ik ook staan en is wel duidelijk een ouder model. De finesse is niet van hetzelfde niveau, dus daar moet je even rekening mee houden. Het is gewoon een goede AA, maar geen signature serie kwaliteit.
Leuk weetje, de Cheyron is verzwaard met een blokje lood
Mr. Dj M. schreef:Mooie kleurstelling inderdaad Nick
De Chiron heb ik ook staan en is wel duidelijk een ouder model. De finesse is niet van hetzelfde niveau, dus daar moet je even rekening mee houden. Het is gewoon een goede AA, maar geen signature serie kwaliteit.
Leuk weetje, de Cheyron is verzwaard met een blokje lood
Haha dat is inderdaad een leuk weetje Ik vond hem al redelijk zwaar
- Henry Ford
Vanmorgen nog een nieuw model opgehaald hier in de buurt, voor 10 euro incl. ovp
Het is een Cadillac Cien xv12
Is een hotwheels dus niet super detaillering maar ziet er nog prima uit zo in de kast
Hier wat foto's:
Al met al een leuk model voor een top prijsje!
- Henry Ford
erg mooie auto...supercar...
haal de logos eraf en iedereen zal nog steeds zien dat het om een Cadillac gaat.
mischien geen super details...maar daar kun je altijd zelf nog wat aan doen..andere velgjes...interieur wat bekleden.