Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Beetje raar dat Kyoso en AA allebei de BMW WTCC wagen gaan maken. Je zou toch denken dat ze iets uniekers dan de andere gaan maken, maar nee hoor ze komen met hetzelfde
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Heeft iemand dat Flying Lizards model al ergens te koop gezien? Op de officiële autoart site staat die er al wel bij maar ik ben dat model nog niet bij een winkel tegengekomen.
Vraagje, waar vindt je eigenlijk de allernieuwste Autoart modellen?
Ik zie hier en daar nieuwe modellen verschijnen die je zelfs op de Autoart-site niet terugvind.
Ik heb reeds alle catalogi (denk dat de laatste nr. 10 is) maar zou graag de meest nieuwe modellen volgen.
Steve schreef:Vraagje, waar vindt je eigenlijk de allernieuwste Autoart modellen?
Ik zie hier en daar nieuwe modellen verschijnen die je zelfs op de Autoart-site niet terugvind.
Ik heb reeds alle catalogi (denk dat de laatste nr. 10 is) maar zou graag de meest nieuwe modellen volgen.
Beetje raar dat Kyoso en AA allebei de BMW WTCC wagen gaan maken. Je zou toch denken dat ze iets uniekers dan de andere gaan maken, maar nee hoor ze komen met hetzelfde
Ik heb van de week het dealer model gehaald, die was net binnen ... en die was tot mijn verbazing idd van Kyosho! Wel een mooi ding overgens ...