Deze zijn echter niet Plug and Play

Persoonlijk vind ik ook dat ze niet mogen ontbreken op een station. Anders krijgt ie zo'n blotebillengezicht

Plug & Pray zul je bedoelen....Autofan schreef:Ook dat is normaal gesproken plug & play. Zelfde principe als wat ik beschrijf.Ricardo schreef:Ferry, ik geloof dat men vaste rails bedoeld
Onbedoeld handig, Fransch premium..Autofan schreef:![]()
Bij mijis het heel simpel: Die zwarte strip trek je zo los.
Vind ik toch wel knap dat jij zo ziet dat dit binnen een uurtje gedaan moet zijn , misschien niet veel verstand van een 1:1 auto??Autofan schreef:Dat ziet er idd uit als binnenbekleding er af, dakrubbertjes eraf en vast schroeven oid. Is ff wat meer werk, maar een beetje monteru moet dat binnen een uurtje wel egdaan hebben. Tenzij ze die dakbekleding op een idiote manier hebben vast gezet...
Nee, heb het wel eens met een maat gedaan bij zijn Focus. Alleen was dat wel het oudere model. Half uurtje werk was het toen met zn 2-en.andre schreef:Vind ik toch wel knap dat jij zo ziet dat dit binnen een uurtje gedaan moet zijn , misschien niet veel verstand van een 1:1 auto??Autofan schreef:Dat ziet er idd uit als binnenbekleding er af, dakrubbertjes eraf en vast schroeven oid. Is ff wat meer werk, maar een beetje monteru moet dat binnen een uurtje wel egdaan hebben. Tenzij ze die dakbekleding op een idiote manier hebben vast gezet...
Dat is inderdaad Plug&Play, als je de juiste zwarte strip met bevestigingsgaten hebt.Autofan schreef:Ook dat is normaal gesproken plug & play. Zelfde principe als wat ik beschrijf.Ricardo schreef:Ferry, ik geloof dat men vaste rails bedoeld