Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mooie vitrine,s en nog mooiere wagens!
maar waarom laat je veel auto,s in hun doosjes zitten?
zo lijkt ,t een beetje op een winkelvitrine en komen de modellen niet goed tot hun recht
en da,s toch zonde!
gijs schreef:mooie vitrine,s en nog mooiere wagens!
maar waarom laat je veel auto,s in hun doosjes zitten?
zo lijkt ,t een beetje op een winkelvitrine en komen de modellen niet goed tot hun recht
en da,s toch zonde!
Hoi Gijs, de meeste modellen staan in de doos omdat deze namelijk voorzien is van een diorama. Alle 108 james bond modellen hebben dus zo'n diorama. Voor het aanzicht heb ik daarom ook de rest (lees 20,stuks +/-) van de 1:43 modellen maar in hun doosje gelaten.
Gister zat er in eens een oude bekende aan de bar. Frank (Droomautoos) had een klusje in Groningen en kwam mijn modellen persoonlijk brengen
3 modellen uit een aflevering van Top Gear waarbij men met een auto Het Kanaal over moest varen. De modellen van Oxford worden als 1:43 verkocht, maar dit is echter niet waar. De modellen zijn stukken kleiner. Details zijn niet super, maar toch redelijk te noemen. Al met al zijn het drie bijzondere modellen.
Geheel in lijn met het huidige uitmelkbeleid rond Top Gear dus... tegen stevige prijzen veredelde 3" wagentjes als die-cast collector's models in de schaal der schalen aanbieden.
Neemt niet weg dat ik vooral de Triumph Herald van meneer May wel erg lollig vind!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Zien er leuk uit, als je tijd over hebt even een foto'tje naast een "echte" 1/43 ivm schaalvergelijking?
En het zwaard van May's herald, zit 'ie vast aan de zijkant? Ook lijken de lampen me nogal lomp, maar feitelijk dus geheel in stijl met het model
Leuke dingetjes!