Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Montezemolo schreef:Mooie aanwinst, dit is ook een hele mooie kleurstelling voor deze Audi
Montezemolo
Mwah...ik vind de kleurstelling niet super, ken mooiere liveries uit het vorige DTM seizoen. Maar het blijft een Minichamps 'Dutch Driver' .
Ferrari10flrb schreef:Mooi prijsje ook!
(volgens mij heeft die Tielemans wel een dikke bankrekening)
Wel een dikke maar niet dik genoeg voor z'n DTM stoeltje. Wat mij betreft geen topper deze Tielemans. In het WTCC viel hij ook tegen ten opzichte van zijn teamgenoot J. Thompson.
2000:
J. Button - Benetton Playlife B200 1st Test Drive Jerez Dec 5th Limited Edition 2.999 pcs. [430 000111]
Met deze B200 maakte J. Button op 5 dec in Jerez zijn debuut voor Benetton. Na een goed jaar bij Williams in 2000 (8e in de eindstand en een formidabel optreden in Spa (3e gekwalificeerd, 4e gefinished)) kwam hij bij Benetton in een auto terecht die het hele jaar in ontwikkeling... was. Zijn hoogtepunt in 2001 was een 5e plaats in Duitsland en Button werd slechts 17e in de eindstand met 2 schamele punten.
Wat mij betreft een mooie aanvulling in mijn '1st' verzamellijn .